چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

تازه دارم به خودم میام

جدیدا اینجور شدم که باید خودمو مجبور کنم به کتاب خوندن..از یه طرف به خودم میگم مگه زوریه؟وقتی دیگه مثل قدیما واست جذابیت نداره پس 

انجامش نده و از یه طرف دیگه به خودم میگم چی شد که عوض شدم؟

فیلم MOMMY ... اهنگ ludovico einaudi .. انگار زمینی نیست

ایا مینا یک عدد خیلی جوگیر هست؟ :) خوشحالم که دیگه به اسم بهین نمینویسم..مینا بهتره :)

۳
یه هاتف
۲۰ دی ۲۳:۰۹
خیلی خوشحالم که من را می خوانید
و با وبلاگم آشنا شده اید اما من در پست قبلی شما که راجع به سفارت بود اگ اشتباه نکنم کامنت دادم.
قصد ندارم بلاگم رو ببندم اما خواندن رو به عهده شما عزیزان گذاشتم...
موفق باشید 

پاسخ :

ما که خواهیم خواند.. :)
شیکسون (^_^)
۱۹ دی ۰۱:۴۲
منم که لذت مییرماااا ولی روی میزم هم که گذاشتم باز نمیخونم :دی
باید مجبورمون کنیم :))
بازهم به آهنگ پیشنهادی و استقبال بنده، ممنون ^_^

پاسخ :

خیلی از کتابا رو دوست دارم بخونم ولی خوب برنامه ریزیم خوب نیست:| 
امیدوارم از اهنگ لذت ببریید،فیلمش رو هم ببینید،خیلی خوبه
پریسا ...
۱۷ دی ۲۳:۵۷
حالا من اسم بهین رو خیلی دوس داشتم
منم کلی کتاب گرفتم بخونم،اما تمرکز ندارم

پاسخ :

بشینیم بخونیم که یه چی بهمون اضاف شه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان