چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

ایا شما اهنگهای king raam گوش نمیکنید؟

از هیچ چیز به اندازه بی توجهی موقع چت،بدم نمیاد.

دختر نازم،خوشکلی..قدر بدون و بهترین شو...

King raam

برم کنسرتش با یه دوست،نه دوست پسر نه دوست دختر

فقط یه دوست

من دقیقا همینجوری فکر میکنم که براتون نوشتم،بهش میگن پرش افکار :)



۳
نیکان پهلوان
۲۱ تیر ۰۰:۴۵





داشتم گریه می کردم.یهو یادم افتاد.دلم پر شده از هر چی که جاش خالیه.یاد این جا افتادم.مثل این که چراغ قرمز تو صورتم این همه سوالو من بی جوابم.چرا بارون نمیاد؟

پاسخ :

من با صدای ستونهای تن تو،می رقصم،می رقصم
من با جفت لبای خشک و سرد تو،داغ میشم،میمیرم
:)
محمد رضا
۱۹ تیر ۱۴:۲۰
نه اشغال گوش نمیدم!
2.خوب نیس دوس پسر داشته باشی!
.دنبالت میکنم


پاسخ :

من از اهنگهای kingraam خیلی خوشم میاد و سلیقه شما هم محترم هست:)
دوست پسر داشتم و دارم و خواهم داشت اما باز نظر شما هم محترم هست:)
لطف میکنید:)
سرهنگ
۱۸ تیر ۲۳:۲۱
ببخش واقعا . این سایته اولش فیلتر نبود . من که بش عادت کردم فیلترش کردن :(

پاسخ :

از راههای دیگه دانلود شد،مرسی از معرفی اهنگ خوبت ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان