چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

نای نا نا نای نی نای نای

بهتره از هم جدا بشیم چون بدون همدیگه خوشحال بودن  رو یاد گرفتیم.

۷
פـریـر ...
۰۴ دی ۱۳:۱۴
هووومممم...خوبی الان؟

:: پست قبل...سخته اما گویا شدنیه جدا شدن...امیدوارم حال دلت بد نباشه عزیزجانم :)

پاسخ :

خیلی ممنون عزیزم.
میگذره این روزا :)
نیاز
۰۳ دی ۲۰:۴۳
تو روابطی که برقرار میکنی هدف خاصی هم داری؟ مثلا به ازدواج فکر میکنی؟ یا اینکه از اول نیتت اینه که خوب یه دوستیه که یه روز تموم میشه؟ من مشکلم اینه که همش هدفم ازدواجه، بعد وقتی نمیشه داغوووون میشم!

پاسخ :

متاسفانه باید قبول کرد که اکثر دخترا رابطه رو جدی میگیرن و پسرا برعکس.
خوشبختانه من جز اکثر دخترا نیستم و کلا از کودکی من خیلی حالاتای احساسی دخترا رو نداشتم،حالا خوب یا بدشو دیگه نمیدونم :دی
من فقط به اون لحظه که با اون شخص مقابلم هستم فکر میکنم،سعی میکنم از همون لحظه لذت ببرم،با هم خوب باشیم،مهربون باشیم،درک کنیم.
شاید واسه همین در لحظه زندگی کردن باشه که بسیار کم یادم میاد دعوایی داشته باشیم.
از اون طرف وقتی حس کردم این رابطه مرده شده و دیگه خوشحال نیستم،تمومش میکنم.
مثل این دفعه :)
sina S.M
۰۳ دی ۱۲:۱۱
الان عنوان چی‌میگه این وسط ؟؟؟ 

پاسخ :

یعنی الان خوشحالیم :)
pary darya
۰۳ دی ۱۰:۵۳
((-:خوشحالی موقتی

پاسخ :

به مرور همه چیز درست میشه:)
امیرحسین تنها
۰۳ دی ۰۹:۰۹
زمونه اصلا حالش خوب نیست مگه نه؟

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان