چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

دیروز اینو فهمیدم.

اصولا نمیشه تنها زندگی کرد چون همیشه باید یکی باشه که پشتتو کیسه بکشه.

۳۰
دختر خوب
۱۳ بهمن ۱۳:۴۱
:)

پس یعنیمیتونیم تصور کنیم که یه روزی اون کیسه بکشه؟؟!

خدا مرگم ناراخت نشی یه وقت...!

پاسخ :

کی کیسه بکشه؟:))
من نفهمیدم کلا
دختر خوب
۱۱ بهمن ۱۶:۰۷
بسا شیرازیها رو میدوستم...:))))))))
خوبی خانوم...!
همینکه بعد سه سال فهمیدی ادامه ندی بهترین دل خوشی دنیاس.....!
دیگه اینکه ممنون بابت کامنتت خیلی بهش فکر کردم...!:)

پاسخ :

رابطه همیشه خیلی پیچیده تر از این حرفاست،خیلی ادم دوست داشتنی بود و هست.
دوستش داشتم و دارم ^_^
ممنون از شما :)
آقای دال
۱۱ بهمن ۱۳:۴۰
یه لحظه فکر کردم داری به آبی ها توهین میکنی :/ لحظه بعد هم مسایل خاکبرسری و شکر دو لحظه بعد خوب فکر کردم :)

پاسخ :

هاهاها:))
کاملا منظورم به کیسه کشیدن بود،خیلی مهمه تو زندگی چونکه:/
آقای دال
۱۱ بهمن ۱۳:۳۸
کیسه! 
چقد ایهام و اشاره هست این پستت :|

پاسخ :

نداشتا :))
مر یمی
۰۸ بهمن ۲۱:۳۱
من اینو خیییلی وقته فهمیدم ((((:
سفیداب و کیسه :دی
البته  کار هرکس نیست کیسه کشیدن مرد عمل  میخواهد و...(((:

پاسخ :

واقعاااا خیلی حال میده به ادم،احساس تمییزی واقعی میکنی
یه ادم جون داریم باید بیاد کیسه بکشه :))
نیاز
۰۸ بهمن ۱۸:۱۰
نه ندارم:(

پاسخ :

اگر میتونید،ادرس ایمیل چیزی بدین
نیاز
۰۳ بهمن ۲۲:۵۶
بهین جان اینجور که متوجه شدم پزشکی میخونی.. برادر من داره وارد دبیرستان میشه و باید انتخاب رشته کنه، من خودم و همه ی اطرافیان و اقوام ریاضی فیزیک خوندیم و مهندس شدیم اما اصلااااا راضی نیستیم به خاطر شرایط مزخرف کاری... تصمیم اینه که برادرم تجربی بخونه و دانشگاهم پزشکی بخونه حتی شده بره آزاد ... درمورد پزشکی هیچ اطلاعی درمورد اینکه بعد فارغ التحصیلی به چه شکل وارد کار میشن ندارم و اینکه نمیدونم بین فارغ التحصیلان پزشکی هم چیزی به اسم بیکاری و بیگاری کشیدن وجود داره!!! ممنون میشم یه توضیحی بدی بهم 

پاسخ :

جوابم خیلی طولانی بود،هر کار کردم ثبتش نکرد:/ وبلاگ ندارین؟

پسرک کبریت فروش
۳۰ دی ۰۰:۰۶
پیدا کردی کسیو یا نه هنوز؟ خخ

پاسخ :

نه هنوز :))
تنهاوَش ...
۱۷ دی ۲۳:۰۹
چرکولیت :دی

نمردیم و خودساخته هم خطاب شدیم :دی

پاسخ :

بعله خانوم،شما خودتو دست کم گرفتیااا
sina S.M
۱۶ دی ۰۹:۲۳
عاقا پست جدید نمیزنی ؟؟ :دی

پاسخ :

فصل امتحانام شروع شده :/
ساقی ...
۱۵ دی ۱۷:۰۱
چقد مشکلاتتون کوچوله:)

پاسخ :

طبیعتا جملات،طنزگونه بود :)
انگور ...
۱۲ دی ۱۴:۳۲
البته باید به این که کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من دقت کنی. منتهی حالا به کیسه تعمیمش بدی:))
بهترین راهم این کیسه درازا :))

پاسخ :

کیسه درازا فشار لازم رو نداره :/
همچنان معتقدم باید کس دیگری باشد :))
פـریـر ...
۱۲ دی ۱۴:۰۶
عه؟ خوبه پس! :دی :)))

پاسخ :

ارههه :))
פـریـر ...
۱۲ دی ۱۰:۰۷
حالا اگه اهل کیسه کشی و اینا نباشیم چی؟ :)))

پاسخ :

تبریک میگم ،شما نیازی به هیچ موجودی برای ادامه زندگی ندارید.
Lady cyan ※※
۱۲ دی ۰۹:۵۵
😂
چی بگم والا

پاسخ :

:))
تنهاوَش ...
۱۱ دی ۲۲:۲۳
کیسه؟ مگه الان کیسه هم میکشن؟ من سر جمع همه ی حمومای یه هفتمو جمع کنم یک ساعت هم نمیشه :دی بنابراین تنهایی رو عشق است! نیازی هم به کیسه کش نیست =))

پاسخ :

من کیسه میکشم وگرنه احساس چرکولیت میکنم.
به شما تبریک میگم،شما یک انسان خودساخته هستید.
sina S.M
۱۱ دی ۱۸:۵۴
چون که اسمش امیرحسین تنهاست ! :پی 

؛)

پاسخ :

نکته قابل تاملی بود :))
پرتقالِ دیوانه
۱۱ دی ۱۵:۴۲
والا من که کاملا راضی ام ازشون :دی

پاسخ :

پس قابلیت اینو داری که تنها زندگی کنی :))
امیرحسین تنها
۱۱ دی ۰۷:۴۷
:/
من دیگه حرفی ندارم ...

پاسخ :

ها ها،چرا؟:))
sina S.M
۱۱ دی ۰۶:۴۷
خخخ فکر کنم برای همین ازدواج اختراع شد !!! 

پاسخ :

دلیل اصلیش همین بوده ^_^
کلنگ همساده پسر
۱۰ دی ۲۲:۵۲
اگه شانس منه دو نفره هم که بشم بازم این نقطه کور پشت به قت خودش باقیه!

پاسخ :

باید رو نفر دوم حسابی کار کنی،اموزش ببینه قشنگ
نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
۱۰ دی ۲۲:۱۹
ینی تمام مشکلات دنیا باهمین حله؟؟؟😂😂😂

پاسخ :

کیسه کشیدن تو حموم،خیلی مهمه :))
pary darya
۱۰ دی ۲۱:۴۰
همون کامنت پرتقال(((=

پاسخ :

همون جواب کامنت پرتقال :)))
پرتقالِ دیوانه
۱۰ دی ۲۱:۳۷
ما ازین کیسه درازا داریم که دو طرفش دسته داره و کاملا میتونیم با این وجود یه نفره زندگی کنیم @_@

پاسخ :

اختیار داری،ما هم داریم از اینا
ولی باید یکی باشه قشنگ بیوفته به جون کمرت.
با اون کیسه ها،خودت تنها هیچوقت نمیتونی کامل کیسه بکشی
نَـــنِــه قَمَـــــر
۱۰ دی ۲۱:۱۶
من یه نقطه کور پشتم دارم که تاحالا موفق نشدم کیسه بکشم :|
اخرم از همونجا میگندم میمرم :|

پاسخ :

خوب بگی یکی واست کیسه بکشه ننه جون.
دوشواری نداره :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان