چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

بگمم میدونم فایده نداره!

‏تمام روشهای ریدن رو روش اعمال کردم،فقط همین مونده مستقیم بهش بگم:داداش،من دارم بت میرینم،میفهمی؟!!می رینم!

+ نیاز جان،تونستم بالاخره جوابتو کامنت کنم،تو کامنتهای همین پست گذاشتم :)

۱۰
__ نَسیم __
۱۸ ارديبهشت ۱۳:۱۳
عاقا پوکیدم ..

پاسخ :

داستانی بودا :))
آسـوکـآ آآ
۰۲ اسفند ۱۹:۵۶
آدمی که خودشو زده به خوابب نمیشه بیدار کرد!:)

پاسخ :

درست میفرمایید :)
פـریـر ...
۰۲ اسفند ۰۱:۴۴
ای بابا! حالا اینقد حرص نخور :*

این پست درد توش داره ها ولی یه طوری گفتی نمیشه آدم نخنده! چی بگم بهت آخه :))

پاسخ :

حرصش واسه ما،خندش واسه شما ^_^
سرهنگ
۲۷ بهمن ۱۹:۵۶
..بدبختی اینه که فرق قهوه ای کردن و ناز کردنم نمی دونن:/
اگه سیل (!) نیاز و هوا اوکی باشه میام .

پاسخ :

شاید فکر میکنن راه به جایی ببره
پسرک کبریت فروش
۲۷ بهمن ۰۷:۳۳
به کی ؟
شما پسری؟

پاسخ :

نه،پسر نیستم :)
به یه پسری :)
نیاز
۲۶ بهمن ۱۱:۲۲
مررسی عزیزدلم،خیلی مفید بود، یه دنیا ممنون از راهنماییت

پاسخ :

خواهش میکنم :)
میم
۲۵ بهمن ۲۳:۲۸
در جواب نیاز عزیز:
من دندون پزشکی میخونم ولی در جریان پزشکی هستم.
۷ سال این رشته طول میکشه،کلا به درد کسی که فکر کنه قراره بیاد دانشگاه بهش خوش بگذره نیست و قرار شب بیداریها و کشیکهای زیادی رو داشته باشه،البته کسی که قراره تو این رشته کسی برای خودش بشه‌.. وگرنه دانشجوی پزشکی که ول بچرخه و در حد پاسی بگذرونه و بیسواد باشه،زیاااد هست :))
بعد از تموم شدن درس،اگر شامل دانشجویان استریت نباشن باید برن طرح.
که حالا دانشجوی استریت کسی هست که میتونه بدون اینکه طرح بره،مستقیم تخصص بگیره که اینکه کی شامل استریت بودن میشه هر سال قانونش مقداری تغییر میکنه ولی تقریبا شامل دانشجویان متاهل و اونایی میشه که هم رتبه کنکور و هم معدل دانشگاشون بالا باشه.
از اونجا که اکثرا،دانشجوی عادی محسوب میشن باید برن طرح،که اینکه کدوم شهر بیفتن تا حدودی دست خودشون هست و تا حدودی هم نه،کلا فکر کنم الان خیلی زود باشه واسه بحث طرح،بخصوص اینکه برادرتون تازه دبیرستانی هستن و اگر سربازی شاملشون بشه،طرح همون سربازی محسوب نیشه و حقوق زیادی تو این دوران نمیگیرن ولی اگر سربازی رو معاف باشن به هر علت،طرح رو حقوق عادی میگیرن که حقوق خوبی هم هست :)
در نهایت که طرح تموم شد میتونن برن درمونگاه یا تخصص بدن که با توجه به شرایطی که وجود داره،اکثرا برای تخصص اقدام میکنن.
هر تخصص با توجه به شرایطش،سالهای تحصیلش متفاوت هست از ۳ سال میتونه باشه تا ۵ سال.
بعد از اینکه تخصص تموم شد باید برن طرح برای تخصص.
اگه شامل مناطق محروم باشن ۳ برابر سال تحصیل تخصص و اگه مناطق عادی باشن ۲ برابر سال تخصص باید برن طرح :)))
کلا کسی که وارد فیلد تجربی بشه،چه پزشکی و چه دندون پزشکی،حالا حالا ها قرار بخونه و تحصیل کنه اما چیزی که فعلا در حال حاضر تو جامعه ما وجود داره اینکه این رشته ها هم امنیت شغلی بالاتر و هم درامد بیشتری دارن.
چون از من خواسته بودید براتون تا جایی که میشد خلاصه توضیح دادم و چیزای اضافه رو خیلی نگفتم ولی خودم حس میکنم این چیزا خیلی زوده برای گفتن،با توجه به اینکه برادرتون دبیرستانی هستن.
و بهتره سعی بشه در کنکور موفق باشن چون متاسفانه شرایط طوری شده که همه میخوان بیان پزشکی و دندون و من عده ی خیلی زیادی رو میشناسم که رشته های دیگه بودن و تموم کردن و حالا دوباره میخوان کنکور بدن برای تجربی.
به صورت کلی شرایط سخت شده یه مقداری و باید تلاش بیشتری داشته باشن.
با ارزوی موفقیت و کامیابی برای برادر عزیز شما ^_^
آقای دال
۲۵ بهمن ۲۳:۰۳
بهش بگو خُب شاید فرار کرد ...
البته با این توصیفاتی که فرمودید بعید میدونم !!

پاسخ :

والله روم نمیشه وگرنه میگفتم حتما :))
April September
۲۵ بهمن ۲۱:۱۰
بهش محبت کن، عشق بورز، خودش فرار میکنه:) تجربه ثابت کرده ها..

پاسخ :

بعید میدونم :))))
گریبانگیرم میشه بیشتر:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان