چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

کریستینایم ارزوست.

با وجود اینکه کلمه ای که با "ک" شروع میشود و به "شعر" ختم میشود را همیشه به grey's anatomy  نسبت داده و میدهم..اما همچنان سریال روزهای تنهایی و تلخی من است.
هیچوقت تمام نشو.

۵
کاکتوس ..
۲۳ دی ۱۶:۱۹
دقیقاااا حس منم نسبت بهش همینه. خیلییی چرته، یعنی فقط یه سری روابط به شدت پیچیده و متقاطع دارن که همشون یکی یه بار حداقل با هم بودن. ولی با اینکه میدونم خیلی چرته ولی بازم نمیتونم قید دیدنشو بزنم. کل فرجه های ترم پیشمو داشتم میدیدمش، الان فقط از دسترس دورش کردم که نشینم ببینمش :-))))

پاسخ :

یعنی هرکی این سریال رو میبینه همین رو میگه.من اصلا نمیدونم سریال به این جرتی چه مهره ماری داره که هی ادم میخواد ببینه بعدش چی میشه:))
من که فعلا تا سیزن ۱۲ دیدم،از هرکی میپرسم سیزنهای بعدیش رو نداره
در به در دنبال اینم که گیر بیارم از اون طرفم زورم میاد واسه این سریال حجم اینترنتی خرج کنم:))
פـریـر ...
۰۵ خرداد ۱۰:۱۷
من که کلا نمی دونم چی هست و چجوره! روایت از غیرمعصوم داریم که تو همچین وقتایی باید در افق محو شد :))

پاسخ :

حالا بعد از کنکورت بشین ببین.
واسه وقت پر کردن خوبه :)
Miss pocker face
۰۳ خرداد ۱۵:۱۰
خیلی سریال خوبیه :)))))))
منم حالم خوب نباشه میبینمش:)

پاسخ :

کجاش سریال خوبیه؟:)))
منم هر وقت حالم گرفته هست میبینمش
انگور ...
۰۲ خرداد ۱۰:۱۴
واااااای نگو . هیچم ک دار و شعر دار نیس:)) من 25 بار فک کنم از اول تا آخر دیدم :)) هنوزم که حالم خوب نیس میشینم از اول:)))

+واقعا کریستینایم آرزوست! کریستینا بدون برک!
کریستینا با برک شبیه منه:/

پاسخ :

خدا وکیلی خیلی ک دار و شعر دار هست از بی سر و تهی:))
ولی لامصب یه کششی داره،ادم میخواد هی بدونه بعدش چی شد.
+ کریستینا با برک نباش،کریستینای خالی باش 
تو میتونی :)
ــ یاس ــ
۰۱ خرداد ۲۱:۵۴
این سریالو تا فصل چهار یا پنج دیدم اگه اشتباه نکنم! شاید دوباره ادامش بدم!
و چقدر کریستینا رو دوست داشتم!
ولی   شخصیت اول فیلم جذبم نمیکرد:))

پاسخ :

خیلی جالبه،اولین نفری نیستی که میگه شخصیت اول داستان جذبم نمیکنه.
کریستینا عالی هست،کلا همچیش خوبه این بشر ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان