چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

و تاریخ تکرار میشود.

یعنی من حتی اگه n بار تصمیم بگیرم که توی رابطه ام ادمیزاد باشم و خیانت نکنم و اگر دوست پسر n+1 امم باشه،باز هم میرینم.

۱۰
نویسه های یک پسرایرانی:))
۰۴ تیر ۱۷:۲۱
باباخیانت کار:(
باباتودست شیطونوازپشت بستی:(
میترسم بهت سلام بگم:(
میترسم بیام وبم بزنی ناکارم کنی:(
این کاروترک کنی،روحتوبه بازی میگیرنابه خاک سیاه مینشونندا

پاسخ :

چه نکته جالبی در کامنتتون بود.
اینکه چون من دخترم،پس روح من به بازی گرفته میشه و ضربه میخورم و پسر هست که ضربه میزنه ...
مصداق سکسیسم روزانه :)


خانم نارنج
۱۱ خرداد ۰۹:۵۸
محوشدن درافق..

پاسخ :

:))
بای پولار
۰۸ خرداد ۱۹:۳۴
خدا به دادت برسه.... 
چقدر آه پشت سرته!

پاسخ :

کارما
دختر خوب
۰۷ خرداد ۱۸:۲۲
:|

روح واست مونده؟!

پاسخ :

چی بگم :)
انگور ...
۰۷ خرداد ۱۰:۰۳
اوه شت :))) اصلا نمی دونم چه رمز و رازی تو این گند زدن هر باره هس

پاسخ :

اصلا نمیشه ها،هر چقدرم ادم با خودش صحبت میکنه باز میره میرینه میاد :/
علیـــــ ـــرضا
۰۷ خرداد ۰۹:۴۸
این اتفاق برای من افتاده . بهم خیانت شده . خیلی خیانت سنگینی هم بوده. همیشه این قضیه رو از دید خودم نگاه میکردم و بررسی می کردم که ای وای به من ظلم شده و من مظلوم واقع شدم و ... 
ولی خب خیلی خیلی دوست داشتم و دارم با کسی که خیانت کرده صحبت کنم . دوست دارم از زاویه نگاه اون شخص هم قضایا رو ببینم . شاید بهش حق دادم . نمیدونم. 

پاسخ :

متاسفم بابت تجربه بدی که داشتید.
من هم خودم خیانت دیدم و درک میکنم حال الانتون رو
اما کلا فکر میکنم ربطی به خود ادم نداره،اگه این اتفاق افتاد نباید به خودش نگاه کنه که مثلا من چی کم داشتم ..
بیشتر فکر میکنم شاید از این باشه که یک سمت،رابطه براش مهم و جدی بوده ولی طرف مقابل بعنوان خوشگذرونی و شیطنت به قضیه فکر میکرده.
ــ یاس ــ
۰۷ خرداد ۰۰:۴۰
عاشقتم یعنی =)) 

پاسخ :

خوب نیست واقعا :/
Mr English
۰۷ خرداد ۰۰:۲۲
به به :/

پاسخ :

:(
Pary darya
۰۷ خرداد ۰۰:۰۵
(((-:ینی  بازم خیانت میکنی؟

پاسخ :

همین الان،پیش پاتون :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان