چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

موهاش هم ترجیحا کوتاه پسرونه باشه.

به طرز غیر قابل باوری هپی هستم.قانونا نباید باشه چون تازه بریک اپ کردم،دل شکستم،درسم تموم شده و قانونا باید با بحران "حالا بعد از فارغ التحصیلی چه گوهی بخورم" مواجه بشم.
اما به طرز خیلی ان بیلیوبلی دوس دارم تنها برم تو خیابون وقتی هوا زیادی روشن و زیادی افتابیه و هی بپرم بالا و پایین
هی الکی بخندم،بعد برم یخمک بخرم بعد از اونور برم سینما پزشکی
بعد یه فیلم خوب ببینم و مثل همیشه تنها اون مسیر از دانشگاه تا پارک ماشین رو با دستای توی جیب،تند تند راه برم.
بعد یه دوست جدید داشته باشم که موهاش ابی باشه با یک عینک گنده و همه دنیا رو مرتبا به تخمش حواله کنه.

۶
فردریش نیچه
۱۳ مرداد ۰۹:۴۶
درود ،
حس و حال یک فارغ التحصیلو به معنایکامل کلمه انتقال دادین ،
فکر میکنم نصف دوستانم شروطی رو که گفتی داشته باشن (البته بجز موی آبی! :)))،
دور دور کردن با آدمایی که دنیا رو به چپشون میبینن گاهی وقتام لذت بخشه! :))

خوب باشین. :)

پاسخ :

دور دور کردن با ادمایی که به هیچ جاشون نیست،همیشه لذت بخشه *_*
فارغ التحصیلی هست و هزار درد 
خانم نارنج
۱۰ مرداد ۲۰:۱۱
خوبه بهت خوش میگذره ازت راضی ام :)

پاسخ :

مخلصیم :))
سرهنگ
۱۰ مرداد ۱۶:۰۴
چه پیشنهاد خوبی ، البته انتخاب رو به عهده خودت می ذارم چون سرهنگ تا حالا تئاتر نرفته ، ریش و قیچی دست خودت دیگه :))

پاسخ :

چه خوب^_^
فیلم و تیاتر خوب واقعا کمه:/
اگه چیزی یافتم حتما خبر میدم *_*
انگور ...
۰۹ مرداد ۱۸:۳۸
اخ اخ چه حال خوووووبی . میشه بعدش بیاید دوتایی با من دوست بشید؟:))

پاسخ :

اره اره فرزندم
من جدی تهرون بودم یه پلنی میگذاشتم -_-
tahi :D
۰۴ مرداد ۱۷:۲۶
اره ابی بود تا امروز صبح باز مشکی کردم D:
باز ابی کنم یا قبوله؟

پاسخ :

نه همینکه یه زمانی ابی بوده،کافیه *_*
Or bit
۰۳ مرداد ۱۰:۰۳
تمامی شرایط رو دارم 
اومدم اصلا!
*-*

پاسخ :

خداییش موهات ابیه؟ *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان