چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

ستاره شو

میدونی خبر گرفتن شاید واسمون ۵ دقیقه هم نباشه ولی برای طرف مقابل میتونه خیلی معنا داشته باشه.
مثل امشب که من از یه همکلاسی حالش رو جویا شدم و در مقابل رفتاری دیدم که باید بگم نشستم به گریه کردن
گریه واسه اینکه یه نفر چقدر میتونه تنها باشه که یه احوالپرسی ساده  تا چه اندازه خوشحالش کنه.
قراره از این به بعد بیشتر احوال بگیرم.بیشتر دوست باشم و بیشتر مهربون.

۵
tahi :D
۲۸ مرداد ۱۳:۱۷
اره بعضی وقتا طرف مقابل خیلی خیلی خیلی شاد و سرخوش میشه ک خود به خود شادی رو منتقل میکنه
اما متاسفانه جدیدا نتونستم از کسی احوال پرسی کنم تا شادی شو ببینم و بغض کنم....!

پاسخ :

از فردا شروع کنیم به خوب بودن،مثبت بود و حس خوب دادن
خانم نارنج
۱۶ مرداد ۲۲:۵۹
من اونیم که همیشه خبربقیه رومیگیره وکسی خبرشونمیگیره.

پاسخ :

ای بابا :/
چی بگم -_-
Je sus
۱۶ مرداد ۱۷:۵۴
یادمه یه زمانی چندبار توی موقعیت تو قرار گرفته بودم که یه احوال پرسی ساده ام کلی خوشحال کردند چند نفر رو. ولی این روزا حس می کنم رفتم توی جبهه ی مقابل !!!

پاسخ :

همه این حس رو دارن این روزا
خیلی سخت نگیر.
میگذره دیگه حالا یا درست میشه یا نمیشه
را مگا
۱۶ مرداد ۰۰:۰۳
بسیار رسم پسندیده و عزیزدلی رو قراره پیش بگیریB-) 

پاسخ :

چاکرم.
ادم هی باید بهتر و بهتر بشه دیگه،غیر از اینه؟
Maryam mariyana
۱۵ مرداد ۲۳:۲۴
سلام 
الهی :-(((( خدایا هیچ کسی رو تنها نزاره 
فکر کردم خدای نکرده بهتون توهینی شده 

پاسخ :

سلام
ناراحت کننده بود.امیدوارم شاد باشه تو زندگیش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان