چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

فاینالی ماینالی

مقابل کسی ناله نکنید چون برایتان نمیرینند.
+ بلند شو،دوش بگیر و به خودت بگو "خفه شو و لطفا یه گوهی تو زندگیت بخور"

۱۰
محمود بنائی
۲۷ مهر ۲۲:۴۹
قسمت اولشو کاملا موافقم! 

پاسخ :

من با قسمت دومش هم موافقم :))
نگار عین
۰۸ مهر ۱۳:۱۵
احسنت :دی

پاسخ :

چاکرم :))
علیـ ـرضـا
۰۲ مهر ۱۰:۰۷
من زیادی گوه خوردم ، مسموم و ایضا اسهال شدم !
تجویز شما چیست ؟

پاسخ :

گوه در راستای یه گوهی شدن تو زندگی،بسیار مستحب است.
همیشه اسهال باشید *_*
ــ یاس ــ
۲۵ شهریور ۰۹:۳۸
ادمی به تلاش زنده هست.هر جور هست باید یه گوهی خورد‌.

وای این عالی بود=)) صبح شنبه ای خوندنش مفید بود، بریم یه گهی بخوریم:))

پاسخ :

چاکرم اقا،چاکرم *_*
Faber Castel
۲۰ شهریور ۰۸:۲۱
این حجم از خشونت واقعا لازم بود؟ :)

پاسخ :

اره به گمونم :))
خانم نارنج
۱۹ شهریور ۲۳:۰۴
چقدرچسبید به روانم:))عالی گقتی.

پاسخ :

اصن وای فدا مدا،چاکرمو از این صوبتا
Miss Author
۱۹ شهریور ۱۵:۴۱
آره دقیقا...
این جماعت تو کار خودشونم موندن دیگه چه برسه یکی دیگه :)

پاسخ :

کلا ادم باید خودش یه کاری برا خودش کنه،چه بقیه براشون مهم باشه چه نباشه.البته منظورم عمیقتر از این حرفاست ولی دیگه حوصله ام نمیشه بیشتر بنویسم :))
tahi :D
۱۸ شهریور ۱۶:۳۹
خب واقعا الان چیکار کنیم!!!!!!
دارم تو لجنی که خودم ساختم دست و پا میزنم و هیچ غلطی نمیکنم

پاسخ :

ببین برای من هم شده بارها گندهایی بزنم که بمونم از خلقت خودم ولی نمیشه هی بشینی یه جا بگی همینی که هست.حتی اگر تغییر کوچیک هم میشه اعمال کرد به خودت مدیونی اگر اینکار رو انجام ندی
Je sus
۱۷ شهریور ۰۰:۱۰
در این که دیگران نمی رینند برات شکی نیست! بدیش اینه یه وقتایی خودت هم نمی تونی واس خودت برینی تا بتونی یه گهی بخوری!

پاسخ :

ادمی به تلاش زنده هست.هر جور هست باید یه گوهی خورد‌.
Khormaloo 🍬
۱۶ شهریور ۲۱:۴۸
یعنی عاشق پستاتم کوتاه و پرمفهوم😂😂😂:)))

پاسخ :

چاکرم،فدا مدا *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان