چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

Ten-step korean skin care

اول اینکه سلام علیکم

دوم اینکه هر کی توییتر داره و دوس داره اونجا در ارتباط باشیم بگه

سوم اینکه احتمالا متوجه خوش بینی بیش از حد و " ما میتونیم دنیا رو عوض کنیم" من باید تا حالا شده باشید، در همین راستا میخوام یه پیشنهاد بدم و اون اینکه هر چیز مفیدی که پیدا میکنیم رو از هم دریغ نکنیم و بگیم تا سال ۹۷ رو بترکونیم از" بهترین مدل و ورژن خودمون "

در همین راستا باید بگم که من پوست خوبی ندارم و دیگه میخوام خیلی برسم به پوستم و فلان و در طی تحقیقات بسیاری که به عمل اوردم "۱۰ روش رسیدگی به پوست کره ایی" اصن یه چیز خیلی خوب و خفنه.انجامش بدید

خدافظ

۲۱
آسـوکـآ آآ
۱۷ فروردين ۱۳:۴۹
توئیتر خیلی محیطش خفنه که :(
من نمیتونم واردش شم حتی :|
ما یه فامیل داشتیم
کره زندگی می کرد
می گفت اونا رو جون به جون کنی فقط سبزی می خورن
واسه همینم پوستشون خفنه گویا :)

پاسخ :

توییتر جای جالبیه و متاسفانه باید بگم از "بیان" برام جالبتر شده
اره، اونا اصن سیستم غذاییشون مثکه خیلی خوبه اما این روشی هم که من نوشتم رو خیلیها راضی بودن
من حالا دو روزی میشه انجامش میدم، تا یک ماه انجام میدم ببینم چی میشه
هاتف ..
۱۳ فروردين ۲۲:۲۷
نمی خوام پیست کنم توی نظرات
در وبلاگ من در قسمت شبکه های احتماعی نوشتمش :)

پاسخ :

اخ جون الان میرم ببینم *_*
مهسا
۱۲ فروردين ۱۹:۴۳
اینجا بیشتر بنویس لطفا☹☹

پاسخ :

حتما حتما ^_^
این مدت درگیر عید و عید دیدنیها بودم و واقعا نمیشد
از این به بعد ^_^
هاتف ..
۱۲ فروردين ۱۲:۴۰
سلام 
دو نظر داشتم روی دو تا پست که یک نظرش کردم . اصلا هم تنبل نیستم . 
اولا که توییتر دارم و خوشحال می شم دنبال کنم . توی وبلاگم آدرسش رو گذاشتم :)
و دوما در رابطه با پست دیرین دیرین هم عرض می کنم که من اصلا خوشبین نیستم . سال که ساله میاد و میره . باید ببینیم مکان و شرایطی که توش هستیم قراره تغییر کنه یا نه

پاسخ :

 من به صورت کلی اینطوری میگم که ادم باید خوشبینانه و پر انرژی بره جلو و واقعا روحیه اولیه ادم خیلی موثر هست در ادامه داستان
به صورت کلی خوشبینم و میدونم که سال خوبی در انتظارمه ^_^ و برای تو هم همینطور خواهد بود ^_^
پیدا نکردم توییترت رو تو وبلاگت که :/


ــ یاس ــ
۰۷ فروردين ۲۲:۴۲
https://www.instagram.com/thisismodi/

اینه عزیزم

پاسخ :

کلی کلی مرسی :***
ــ یاس ــ
۰۶ فروردين ۱۱:۲۷
یعنی فقط توئیتر نیستماااااا ،ای بابا =))

نمیدونم تو اینستا گرام هستی یا نه ولی یه پیج هست دختره ماسکای خونگی خوبی معرفی میکنه اسمش مدیه، قبلا پیج تجربه زیبایی بود الان فک کنم اسمشو عوض کرده، من خیلی نتیجه گرفتم ازش.اگه خواستی بگو تا بدم^ـ^

پاسخ :

اینستا ندارم ولی با گوگل اینا میتونم چک کنم
اگه ادرسشو بگی که خیلی زیاد ازت ممنون میشم *_*
Miss Author
۰۵ فروردين ۱۴:۴۲
پیروز باشی =)

پاسخ :

چاکرم اقا :))
tahi :D
۰۵ فروردين ۱۲:۰۵
به به ^_^
توییتر دارم ولی خب فعالیت نمیکنم اصلا D:
چه تصمیم خفنی میم جانم ^^
راستش پوستم بد نیست ازش راضی م 
زیاد آب میخورم و هفته ای دوبار بخار آب میدم و اسکراب و این چیزا
ضد افتاب هم همیشه همراهمه نمیدونم درسته یا غلط این سبک ولی راضی م ازش »:))

پاسخ :

بابا تو که باید بیای به ما درس بدی
چقدر خوبه اینقدر میرسی به پوستت 
من که هم تغذیه ام بده هم درست و حسابی پیگیر درست کردن پوستم نبودم
شما خیلی هم کارت درسته، ماچ رو لپت
بهــ ــار..
۰۵ فروردين ۱۱:۴۸
اقاااا منم هستم. در راستای پوست! اقا من خیلی دنبال این بودم که دیگه جوش نزنم. یه چند تا محلول و اینا خریدم راضی بودم الان میگم چی بودن.
خواستی عکسشم میگیرم برات *_* اقا جهت حمایت از تولید ملی صابون زیتون اژه خیلی خوب بود، ولی من از پن راضی تر بودم :| ولی اسم و مارک دقیقش رو خاطرم نیست، دیگه عرضم به حضورت که سرم شست و شوی jute خوب بود با ژل ضدجوش lominin :) من دیگه جوش نمیزنم خیلی وخته ^_^

پاسخ :

اسم این مارکایی که گفتی رو نشنیده بودم ولی حتما میرم یه نگاه میندازم، اینطور که پیداست مثل اینکه جواب داده
دست شما درد نکنه هم از حمایت تولید داخلی هم از به اشتراک گذاشتن تجربیاتتون
فعلا که اینقدر درگیر جوش هستم که کلی زمان میبره اصلا یه پوست معمولی حساب شه، چه برسه خوب ولی این ده مرحله ایی که گفتم خیلی خوبه
پوستت رو عالی میکنه ولی از اونور خیلی هم حوصله میخواد پیگیریش
ابوالفضل ...
۰۴ فروردين ۲۳:۴۱
من بیشتر خوشحال و خوشبختم از رفاقت توئیتریمون 😊😉

بدبخت واقعا واژه ی مناسبیه برا دندونا و پوستم. خصوصا دندونام, وای از دندونام خانوم دکتر 😥

راستشو بخوای نمی دونم چرا استرس می گیرم وقتی می گی قراره بترکونیم و کلا اون جریان انرژی مثبته. همه ش فک می کنم قراره یه اتفاقی بیفته که آمادگیش رو ندارم!!!😁

پاسخ :

نفرمایید اقا، ما بیشتر حال میکنیم ^_^
صبح و شب مسواک زده بشه و همچنین دهانشویه اورال بی بعدش استفاده شه که هم جلوگیری میکنه از پوسیدگی هم بوی بد دهان رو رفع میکنه
منم استرس دارم ولی استرس خوبیه، دلشادم بابتش
جدا نباید بگذاریم روزامون بیهوده بگذرن
مستر صفری
۰۴ فروردين ۲۲:۳۷
پس خوب دهنشون رو سرویس میکنیم که نفهمن چجوری شدن مثل اولشون:).

پاسخ :

اره بابا، یه مدت هیچی بهشون نگفتیم پررو شدن، فکر کردن خبریه
my life
۰۴ فروردين ۱۴:۲۷
چه کار خوبی:)  منم هستم 
مرسی برای مورد اخر:))

پاسخ :

اخ جون
خوب بریم که داشته باشیم پوست خوب رو در سال جدید
یوهاهاها
ابوالفضل ...
۰۴ فروردين ۱۰:۲۷
علیکم السلام!!!

من هم توئیتر دارم و هم دوست دارم اونجا باهات در ارتباط باشم! حالا چیکار کنم 😁

راستش رو بخوای هنوز که هنوزه ورود سال جدید رو هضم نکردم و توی شوک ام! و این چند روز مثل گیجا و مستا بودم. حالتم طبیعی شد و مسلط شدم به اوضاع می رم دنبال اتفاقات و کارهای حال خوب کن. حالا پیشنهاد دادنش که خودش یه پروسه ی جداست.
طفلی پوستم رو مثل دندونام اصن مواظبت نمی کنم ازشون...

پاسخ :

سلامی دوباره
من که اونجا با شما در ارتباطم و کلی هم حالشو میبرم جناب، چی فکر کردی!؟*_*
منم این عید کلا پشت هم مهمون و مهمونی داریم ، خیلی کارها رو نمیشه انجام داد ولی حالا کم کم میریم تو کارش
+ بابا برس به اون پوست و دندونای بدبختت خو مهندس، گناه دارن
حالا برنامه داریم از سال جدید بترکونیم *_*
مستر صفری
۰۴ فروردين ۱۰:۰۶
سلاام.
بله دارم.
کار نشد نداره و اینکه من میتونم از پس هر کاری بر بیام، این کار هم شدنیه:)
اخه این رو دقیقا نمیدونم چجوری ارائه بدهم که استفاده کنن دوستان غیر بلاگری و بلاگری.
افرین بر هر دومون، من هم برای سیاه کردن موهای سیاه و سفیدم از حرف مردم دست کشیدم که میگفتن ارثیه و اینجور چیزا، و من به خودم گفتم مشکل این سفید و سیاه شدن موهام کمبود ویتامینه و بعد دادن ازمایش ویتامین، دیدم بله کمبود ویتامین ب 12 میباشه و دارم با مصرفش موهامو سیاه میکنم، آخه جوون 22 ساله باید موهاش سیاه و سفید یاشن معلومه نه:(

پاسخ :

+ خوب اگه دوس داری ایدی توییترت رو بگو، فالو کنم
اره من دقت کردم کلا گوش نده به اینو و اون، ملت والله همشون یه پا دکتر سر خود هستن و کلا در ریز پیز زندگی ادم ، نظر میدن
حالا سال جدید اومده، قراره دهنش رو سرویس کنیم
چی خیال کردی؟؟
آیـ ـدا
۰۴ فروردين ۰۱:۰۳
اول سلام
دوم ندارم
سوم. آیا هست خانومی ک به پوستش نرسه؟:| ولی وجدانن مصرف کردن هرچیزی بطور مداوم حوصله میخاد. من اولش پیگیر میشم یهو میبینم در رفته از دستم:/

پاسخ :

من به پوستم نمیرسم خوب:((
یه وضیعت نا به هنجاری شده
منم اولش حوصله به خرج میدم ولی یکم از اون شدت اولیش کم میشه به مرور که خوب باید این عادت تنبلی رو کنار گذاشت ^_^
را مگا
۰۳ فروردين ۲۳:۴۳
قربونت بشم که هکیشه همیشه لطف داشتی وداری
چشم چشم من محصولات رو معرفی میکنم ،چیزایی که دیدم و خوب بودن 

پاسخ :

دست شما خیلی درد نکنه
پس چشم به راه دستورت میمونیم *_*
آقای دال
۰۳ فروردين ۲۳:۳۸
راس میگی حالا بزار مام امتحان میکنیم پوستمون بهتره بشه ولی به کسی نگید آبرومون بره 😂
راستش توییتر واسه من احساس میکنم خیلی خوب باشه چون من مختصر نویسم :) 
کامنت وبلاگ؟

پاسخ :

میخوام برات لینک گروه تلگران رو بفرستن ولی کامنتای وبلاگت بستست
چه کنم؟
آقای دال
۰۳ فروردين ۲۳:۳۳
پستتون واسه خانوماس؟! :/
توییتر نداریم از دار دنیا یه وبلاگ داریم فقط :( میگن توییتر مال باکلاس هاس ^_^

پاسخ :

نه اصلا به صورت کلی گفتم، حالا این پوست رو شاید خانمها بیشتر حساس باشن ولی دلیلی نداره اقایون به پوستشون نرسن ^_^
توییتر جای خوبی برای شنیدن خبرهای دسته اوله، پیشنهاد میکنم یه امتحانی بکنی
بعدم من چجوری واست کامنت بدم؟
پشمآلِ پشمآلو
۰۳ فروردين ۲۳:۲۴
عه منم امسال جزو اهدافمه خیلی بیشتر به خودم برسم .. روشه رو هم بذارید دیگه:دی

پاسخ :

ای ول، بزن قدش
این روش رو خیلیا با فرمهای مختلفی توضیح دادن ولی از نظر من، جامع و شسته و رفته ترینش این لینک پایینی هست .
https://youtu.be/_6Sskl5PJqA
را مگا
۰۳ فروردين ۲۳:۱۲
از قضا پیش پای این پست شما،ذاشتم به عزیزی میگفتم میخوام از این به بعد از مارکایی ک استفاده کردم و خوب بوده بنویسم 😂

پاسخ :

ااا ای ول، چه عالی
جدا رو حرفات حساب باز میکنم چون میدونم چقدر دقیق و با سوادی *_*
حالا این ده مرحله اییه که گفتم اسانس و ماسک کلاژن و ماسک شب و این داستانا داره که من اصلا نمیدونم مارک خوب چی داریم

را مگا
۰۳ فروردين ۲۳:۰۵
تو مورد سوم و اخر بسیار پایه ام .والسلام

پاسخ :

اقا بیا وسایلشو بخریم اینا که البته تو که داروسازی و تو داروخونه ایی بیشتر در جریان مارک خوب اسانس و اینایی 
دیگه خلاصه چیزی گرفتی خوب بود، لطفا بگو
خیلی ممنونم
بوس به لپت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان