چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

جالب میشه interesting.

ساعت ۱۲:۳۰ شب هست و من باید یک ویس ۳ ساعته درسی گوش بدم. خسته نیستم و این جالبه. دوست دارم اینکارو بکنم و این جالبه. با کورنومتر درس میخونم و چقدر اینجوری آدم "کمتر درس خوندنش" معلوم میشه و این جالبه. ۹ ماه وقت دارم که زمان کمیه. میخوام یه بار یه بار یه بار یه بار یه کاری کنم که تا آخر عمر در موردش حرف بزنم و این جالبه.

 

    دست فرستنده را می فشاریم.

 

 

 

     

 

  

۹
tahi :D
۰۷ مهر ۱۵:۲۶

لینکش درسته من میخواستم دانلودش کنم =)))))

کم نیست مناسبه

😻

پاسخ :

آره. مناسبه اگه ول معطل نچرخم واسه خودم :))
پـری دریآیی
۰۷ مهر ۱۴:۴۶

((((:تومیتونی

پاسخ :

چقدر تشویق شدم :))
مرسی ^_^
صخی .
۰۷ مهر ۱۲:۴۲

بابا خفن، بابا خوب، بابا گنده:دی برو بزن تو گوشش بیا برامون تعریف کن:) شییییره مینا

پاسخ :

وای بیایم هممون یه کاری بکنیم امسال واسه خودمون 
این آخوندها که رفتن، بعدش کلی خوشحالی کنیم :))
+ مرسی مرسی *___* :**
سارا -!
۰۷ مهر ۱۱:۴۷

تو میتونی! you deserve it!

آهنگ چه خوبه!

پاسخ :

همه میتونیم و همه لیاقتش رو داریم *____*
 آره داداش !
+ آهنگ هم بسیار خوبه و لطفِ خانم وبلاگ le tournesol هست 😍
le tournesol
۰۷ مهر ۱۱:۲۲

فرستنده هم دست شما رو می‌فشاره و موفقیت آرزو می‌کنه. :)

برو که موفق باشی. ؛)

پاسخ :

ببییییینننن
کلا رو ریپیتههههه واسممم. واهاهای خدایا. مرسی مرسی ❤
tahi :D
۰۷ مهر ۱۰:۱۸

از اقای "سجاد.م" ممنونم چون داشتم دنبالش میگشتم :)))))

واقعا دست فرستنده باید فشرده بشه.

نه ماه خیلی زیاده و تو قوی و محکمی پس مطمئنم که میتونی!

پاسخ :

نه، لینک اش رو درست کردم. نشد بازم؟
۹ ماه واقعا کمه به نظرم :)))
مرسی واقعا کوچولوی قشنگ ام :**
امیدوارم همین باشه که تو میگی *_*
شاسوسا ..
۰۷ مهر ۰۹:۳۲

این ۹ماه خیلی زودتر از اون چیزی که فک میکنید میگذره..

قدرش رو بدونید

پاسخ :

آره
واقعا باید دست بجونبونم 
امیدوارم بتونم کامل قدرش رو بدونم
ی الف سین ــ
۰۷ مهر ۰۷:۵۹

۹ ماه مثل برق میگذره اما مطمئنم ازش هرچی که میخوای رو میتونی بکشی بیرون:)

پاسخ :

امیدوارم که بتونم چیزی که میخوام رو به سرانجام برسونم ^_^
سجاد .م
۰۷ مهر ۰۱:۳۴

اینجا پخش نشد. اما بهرحال پیداش کردم. بسی دلچسب بود.

عالی ؛)

http://bayanbox.ir/download/2972848161312280766/Run-Daughter-Jadewaddup.mp3

پاسخ :

الان دیدم لینکش خرابه. الان همینی که گذاشتی رو میگذارم پس 
مرسی مرسییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان