چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

کجاها تشریف دارین؟

وبلاگاتون رو که میخونم، می بینم که چقدر خوب و باشعورین. اونجاهاش که سن هاتون رو میفهمم که پشمهایم. این دور و بریهای من خیلی گاون.

شماها کجایین؟

۷
صخی
۲۳ مهر ۰۸:۴۲

إی بابا، الان پستت رو به خودم بگیرم یا نه؟ نمیشد زودتر بنویسی که یه ذره ارتباطی به مویوم پیدا کنه؟ 

 

+کامنت سجاد م! واقعنا! واقعا! 

پاسخ :

معلومه که باید به خودت بگیرییییییی *______*
گوگولییییی بابااااااااا
+ در تایید کامنت سجاد. واقعا واقعا :))
هیوا جعفری
۲۰ مهر ۱۲:۳۲

چرا با شعورا رو می ریزین تو بی شعورا؟!

پاسخ :

آره آره
چرا چرا
یس. میم
۱۸ مهر ۰۱:۲۲

دیدی بچه‌ها گرسنه‌شونه، ولی ناز می‌کنن می‌کنن غذا نمی‌خورم؟ منم ناز کردم، که مثلا بگم مخاطب‌ش من نیستم و اینا :)))

پاسخ :

آره آره
نکن این رفتارارو. از دور پیدا میشه :))
یس. میم
۱۶ مهر ۲۰:۴۱

خیالم راحته که منو نمی‌گی قطعا :"

پاسخ :

چرا اینجوری می کنی؟ اصن باید بگی به به! مخاطب متن من بودم :))
سجاد .م
۱۶ مهر ۰۰:۴۷

والا ما اگه میتونستیم دو کلمه با این دور و بریامون حرف بزنیم که اینجا نبودیم. وبلاگ نمینوشتیم. :)

پاسخ :

آره
ریشه اش رو نگاه کنی، از همین میادها:))
نمیشه دو کلوم حرف واقعی زد با مردم.
tahi :D
۱۵ مهر ۲۲:۴۶

ما تو خونه ایم

 دور و بریای منم بیشعورن =))))

پاسخ :

ها من هم تو خونه ام :))
واقعا عجیب شدن اکثر مردم. چرا اینقدر بخیل و حسود و احمق؟
Winged Deer
۱۵ مهر ۲۱:۴۰

شماها کجایین؟

دور و بری‌های من هم مینا:)))))))

پاسخ :

بعد اصن اینجوری نیست که از طرف توقع فرهیخته بودن و مغز فرهنگی-هنری-اجتماعی داشته باشم ها.
فقط بدیهیات و اصول ساده جامعه رو بدونه. ولی واقعا نمیدونه و متاسفانه تحت حمایت اطرافیانش هم هس. چون اونها مثل خودش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان