چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

به معنا واقعی بالا و پایین زندگی

طبیعتا به تخم هیچکس نیست که الان من کات کردم با دوس پسر ۳ ساله ام.

که باید همینطور باشه..مگه ما ها چه صنمی با هم داریم که به تخممون باشه کی چیکار کرده یا میکنه.

که درستشم همینه.

که تلاش میکنی زنده بمونی

۱۴
کلنگ همساده پسر
۰۳ دی ۲۰:۲۳
البته در مورد شما خلاصه من به اونی که کات کرده دست یافتم!!!

پاسخ :

ااا ارههه بالاخره :)))
کلنگ همساده پسر
۰۳ دی ۲۰:۲۲
من نمیدونم پس چرا من به هر کسی میرسم یه نفر ازش کات کرده رفته. نشد یه بار به ای نایی که کات کردن برسم! پس ای نایی که کات میکنند کجا میرن؟؟!

پاسخ :

خودم کات کردم :))
الان رسیدی به یکیشون :))) واسه اینه اونا که کات میشن اه و ناله میکنن و بروز میدن اونا که کات کننده هستن بروز نمیدن شاید.
نمیدونم.
آسـوکـآ آآ
۰۲ دی ۱۵:۴۴
معمولا اینجا آدما فقط خونده میشن، یه نیمچه دلداری و قضاوتی هم می کنن میرن :) نمیشه انتظاری داشت :)

پاسخ :

منظورم تو وبلاگ نبود
به صورت کلی بود :)
تنهاوَش ...
۰۱ دی ۲۳:۴۳
ای بابا! اینطوری که بد میشه :| البته از یه زاویه هایی احساسی نشدن هم خوب چیزیه

× جوجه :)))))))) در این حد؟ نذار فکر کنم یه ده سالی ازت کوچیکترم :)))

مرسی ;)

پاسخ :

من برای ابراز علاقه از لفظ جوجه استفاده میکنم.
ربطی به کوچیک و بزرگی نداره واسم :دی
تنهاوَش ...
۰۱ دی ۲۲:۴۴
هعی روزگار...
پیش میاد...ولی خب...جوابتو خوندم نمی دونم چرا یاد آهنگ مهدی احمدوند افتادم!
میگن هیچ عشقی تو دنیا/مثل عشق اولی نیست!
:)

× عاقبت بخیر شوی جوون :)

پاسخ :

دوسش ندارم نفر اول رو
ولی کلا هم دیگه احساسی نمیشم واسه کسی
+ مرسی جوجه،تو هم همینطور ^_^
تنهاوَش ...
۰۱ دی ۲۰:۴۳
البته گلوله :|

پاسخ :

:)
تنهاوَش ...
۰۱ دی ۲۰:۲۹
4 ساله؟ اوه! پ ماشالله خیلی معرفتی حرکت می کنی :)))
کلا 7 سالش که همینطوری رفت! :)

× اینا ضربه میزنه به روح آدم! هرچند مقاوم میشی ولی اینطور غم هایی آدمو می کنه مثل یه دیوار گلگوله خورده...درسته که هنو بعد سال ها اون دیوار ایستاده و مقاومه...ولی همه جاش سوراخ سوراخه...

پاسخ :

اره دیگه،نصف عمرم رفت وسه این چیزا :))
من مقاوم میشم و به طرف قبلی امم فکر میکنم،ناراحت نمیشم اصلا
ولی  کسی رو هم عمیقا دیگه نمیتونم دوست داشته باشم بعد از رابطه اولم.
دیگه پیش میاد به هر حال :)
sina S.M
۰۱ دی ۲۰:۱۶
قربون مرامتم 

پاسخ :

چاکریم :دی
ترانه ツ
۰۱ دی ۱۹:۱۸
همین که شما سه سال باهم بودین کار بزرگیه والا :|

× حال دلت خوب...
× ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش/ باید برون کشید از این ورطه رخت خویش

پاسخ :

من تجربه دوستی ۴ ساله هم داشتم :دی
میگذره این روزا
میدونم به نفعم هست اگه بتونم جلو دلتنگی مقاومت کنم البته
پرتقالِ دیوانه
۰۱ دی ۰۱:۱۸
خو چرا کات کردین؟

پاسخ :

دلایل خیلی پیچیده و فلسفی بود.
فکر نکنم تا حالا کسی واسه همچین چیزی کات کرده باشه.
یه کم قابل توضیح نیست.
April September
۳۰ آذر ۲۲:۵۱
کلا بیخیالی در این مسایل خیلی خوبه:)

پاسخ :

مسلما و طبیعتا :)
pary darya
۳۰ آذر ۱۹:۴۳
((-: نمیدونم شاید این فرق داشته باشه
خیلیارو دیدم اخه اینطوری

پاسخ :

پیچیده تر از این حرفاست.
طبیعتا به صورت دیفالت اینجوری فکر میشه که دختره غصه میخوره و پسره براش مهم نیست.
طبیعتا همه مثل هم نیستن.

pary darya
۳۰ آذر ۱۹:۲۱
((-: به ... دوست پسرتم نیست که کات کردین

پاسخ :

هست :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان