چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

سو سد،سو ترو

مدتیه با یه سری ادمهای ۱۰ ۲۰ سال بزرگتر از خودم در ارتباطم و میبینم چیزی ندارن که بهم اضاف کنن،انگار که شما وقتی به یه سنی میرسی دیگه اون ظرف شعور و خردت پر میشه و جلوتر نمیری،میدونم که برای همه این اتفاق نمیفته ولی اکثریت همین شدن.
بسیار غمگین کننده هست و واقعا از ته دل میخوام این اتفاق برام نیفته.
بسیار سفر برو،کتاب بخون،فیلم ببین و در شغلت ادم فعال و کله خری باش.

۱۱
پسر مشرقی
۲۱ دی ۲۳:۱۷
احتمالا منم این طوری شدم...

پاسخ :

نه نه
نباید بگذاریم اینجوری شیم.
خانم نارنج
۱۸ دی ۲۱:۰۹
جالب بودخوشم اومدازحرفت

پاسخ :

چاکرم اقا،چاکرم
جـاودان ـم
۱۸ دی ۱۹:۲۹
یکی از بزرگ‌ترین ترسام توی زندگی گیر کردن تو یه بازه خاص با شیب کمه. درجا زدن. بهتر نشدن. و از خرسا چه پنهون، خیلی وقته حس می‌کنم دارم درجا می‌زنم.

پاسخ :

نباید بگذاریم اینجوری بشه،فقط یه بار زندگی میکنیم.
همین یه بار باید دهن زندگی کردنو صاف کنیم
🌵 کاکتوس پک
۱۸ دی ۱۴:۰۰
ناامید کننده و حتی ترسناک هم به نظر میاد...

پاسخ :

خیلی نا امید کننده وخیلی ترسناک
ــ یاس ــ
۱۸ دی ۱۱:۱۰
انگار که با افزایش سن به چای پیش رفتن ، توی زمین عقایدشون ، زندگیشون و عملکردشون اتراق میکنن و ریشه میدوونن، همین
به نظر منم غمگین کننده س

پاسخ :

انگار انگیزشو ندارن،انگار میگن این دیگه تهش بود،انگار دیگه نای جلو رفتن ندارن
انگار دیگه براشون مهم نیست
لیمو جیم
۱۸ دی ۱۰:۲۸
بهترین دوست من تقریبا بیست سال از خودم بزرگتره و همیشه یه چیزی واسه اضافه کردن بهم داره , همیشه در حال رشده , در حال تجربه
همونطور که گفتید استثنا هم وجود داره :-)

پاسخ :

طبیعتا هر بحثی میشه،شامل یک عده میشه و شامل یک عده نمیشه.
بهتر بود میگفتم چیزی که در اطرافیان خودم میبینم که میتونه تاثیر بگذاره رو نتیجه گیریهای من که شاید اکثرا همینن
چه دوست خوبی.حتما حتما در کنارش هم حالشو ببر و هم خودتو شکوفا کن ^_^

tahi :D
۱۸ دی ۰۶:۴۶
خیلی کم پیش میاد ادمی ببینم که دیگه تغییری نکنه
ولی همونایی هم که دیدم خیلی ناراحت کننده ن
امید و انگیزه ای براشون وجود نداشته و ته ته همه چی بود T_T
اره بایدسفر رفت و کتاب خوند و فیلم دید و وقف خودش بود.
^~^

پاسخ :

منم اخیرا در اطراف خودم میبینم بسیار بی انگیزه،نا امید و دلسرد هستن :((
حتی هم سن و سالای خودم که تازه اول مسیر ماجراجویی زندگیشون هست هم اکثرا نا امید به اینده هستن:(((
بیا ما اینجوری نباشیم *_*
الـی .
۱۸ دی ۰۰:۲۱
من ترجیح میدم با اونایی باشم که در حال تغییرن. به درجه خاصی از شعور نرسیدن اما تلاش میکنن. این تلاش رو منم تاثیر میذاره :)
آب طلا واسه جمله آخر لطفا!

پاسخ :

دور من همه افسرده،نا امید از اینده و یا درگیر توی مسائل خیلی پیش پا افتاده و سطحی
متاسفانه همراه خوبی در کنارم نیست که با هم انگیزه بگیریم و انجام بدیم ولی خوب دیگه من تمام تلاشم رو میکنم :)
+چاکرم اقا،مخلصیم :)
-v loner
۱۸ دی ۰۰:۰۵
وقتی شغل نداشته باشی چی؟ :)

یه سری هم به ما بزن!

پاسخ :

در هر کاری که در حال حاضر انجام میدی،بهترین ورژن خودت باش..نه اینکه بهترین اون کار باش چون هیچوقت این اتفاق نمیوفته ولی جوری باشه که بگی من واقعا همه انرژیم رو پای یه کاری گذاشتم و بیش از این ازم بر نمیاد
Miss Author
۱۷ دی ۲۳:۵۰
منم زیاد دیدم این موردُ! ناامیدکننده ست... بدِ که آینه خوبی نباشی تو این سنا

پاسخ :

در اصل نه اینکه الگو پیش روت نداشته باشی،اینکه تو هم به همون سرنوشت دچار شی:(
آسـوکـآ آآ
۱۷ دی ۲۳:۴۹
درجا زدن و ساکن موندن واقعا آزاد دهنده س . . .
با جمله آخرتم بسیاااااااااار موافقمممم :)

پاسخ :

ناراحت کننده برای خود ادم،انگار که پیش خودت میگی زندگی کردن فقط همین بود؟!
+ اقا مخلصیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان