چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

وای وای دلم، وای وای دلم، ای دلم

باید بهتون بگم که صدمات خیلی جدی روحی به معدم تو عید وارد شده و تا حدود یکسال اینده توانایی غذا خوردن رو از دست دادم.

۱۰
Miss Author
۲۰ فروردين ۲۲:۱۵
من البته حساسیت به غذاهای سردُ گفتم. که خودمُ چشم زدم درست تا همین الان... :) 

پاسخ :

بگذار بگذار
الان یه کار خوبی میکنم
Miss Author
۲۰ فروردين ۱۸:۳۶
وای منم... تغییراتِ اساسی ای تو معده ام ایجاد شد تو همین عیدی که گذشت...
ولی الان گوش شیطون کر بهترم =)

پاسخ :

بابا، این عید چیه همش بخور بخور، انگار مسابقه گذاشتیم:/
حالا درستش میکنیم ^_^

مستر صفری
۱۸ فروردين ۱۹:۴۷
رژیم رو ولش کن، ورزشو بچسپ،دو و والیبال و ورزش های بهتر، من وقتی زیادی میخورم اینقدر میدوم 🏃‍♂️🏃‍♂️تا یکم بره پایین ولی بدجور اخراش جر میخورم و پهن زمین میشدم😂😂 ولی حالااها کنار دیوار می ایستم😊...و تا ورزش هست ادم خودش رو با رژیم از غذاهای خوشمزه😍 دور نمیکنه که🙂!

پاسخ :

کلا ۷۰ % قضیه اون رژیم و غذایی هست که میخوریم و بقیش ورزش هست و واقعا نمیشه این فاکتور رو در نظر نگرفت
حالا امسال میترکونیم
بگذار بگذار 😏
ابوالفضل ...
۱۸ فروردين ۱۵:۲۸
آهان ازون نظر! من فک کردم شرمنده ی شکمت شدی و افسردگی گرفته!!!

پاسخ :

نه بابا، شکمم شرمنده من شد
حالا دیگه میرم تو کار رژیم و این بساطا، درست میشه

آسـوکـآ آآ
۱۸ فروردين ۱۲:۱۳
رژیم بگیر خواهر من
رژیم کره ای

پاسخ :

رژیم کره ایی دیگه چیه؟
جدید بود واسم
گلاویژ ...
۱۸ فروردين ۰۷:۴۹
از پرخوری یا عصبی؟ 

پاسخ :

پرخوری :(((
مستر صفری
۱۸ فروردين ۰۷:۱۸
اخ اخ درد معده بخاطر پر خوری خیلی ناجوره:(
و ناش جونت و با یکم ورزش مشکلت بهتر میشه
و یه دکتر عمومی برو تا برات چندتا قرص بنویسه،
بخوری تا حالت خوب خوب شه:))

پاسخ :

دیگه مجبوری باید بزنیم تو کار رژیم و ورزش و این بساطا تا ببینیم چی میشه
*_*
ابوالفضل ...
۱۸ فروردين ۰۰:۳۱
صدمه ی روحی به معده  چه صیغه ایه باز؟!!!

پاسخ :

اینقدر خوردم این مدت که هلاک شدم رسما
دیگه نمیتونم اقا، نمیتونم
رستاک :)
۱۷ فروردين ۲۳:۴۰
خانم مواظب خودتون باشین هااا

پاسخ :

دیگه از ۱۳ به در سعی کردم ادم شم :))
بهــ ــار..
۱۷ فروردين ۲۳:۳۱
من وقتی میرم خونه‌ی داداشم اینجوری می‌شم. ینی حس می‌کنم کل لوله‌ی گوارشیم سراسر پیتزاست. یه دو‌سه‌هفته‌ای دستم بنده همیشه D:
ولی هیچی باعث نمی‌شه چهارشنبه نرم خونه‌ش :|

پاسخ :

نکن اینکارو با خودت دختر، نکن
میگی یه روزه ولی واقعا در دراز مدت اثر میگذاره
بیا لاغر کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان