چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

پیشنهاد

در راستای پیشرفت در زندگی و دیگه اگه خدا بطلبه امسال از لوزری در بیایمو یه مالی شیم امسال،  به پیشنهاد یکی از خوانندگان عزیز، در نظر دارم یک گروه تلگرام بزنم که توی اون بگیم چه کارهای خوبی تا به حال در حق خودمون انجام دادیم یا میخوایم انجام بدیم و اینجوری به هم دیگه ایده بدیم و راهنمایی کنیم.

در صورت تمایل، اسم خود را در کامنت نوشته و سپس عدد ۶۶۶ را وارد نمایید تا فونت نوشته هایتان به رنگ ارغوانی در بیاید.

+ از انجا که اینجانب، بسیار کفری میباشد از گروههای تلگرامی با مسیجهای فراوان و بعضا بی فایده، جدا از فرستادن مسیجهایی با مضمون " چه امروز هوا خوبه" ، " چه امروز خوشگل شدی بلا گرفته" و امثالهم جدا بپرهیزید که خیلی خونی میشوم.

۲۳
انگور ...
۱۷ ارديبهشت ۲۲:۵۴
تلگرام که از دست رفت اما اگه گروه دارین که منم بازی ^_^
گلاویژ ...
۲۷ فروردين ۱۳:۲۳
من هم هستم میم جان:) 
فریبااا
۲۴ فروردين ۱۳:۳۵
مرسی دکتر میم عزیز
امیدوارم همیشه سلامت و خندون باشین
راستی نگفتین تو بیان بلاگری هست که دندونپزشک باشه و مثل شما بتونه کمکم کنه تا از اونا هم سوالم رو بپرسم

پاسخ :

واقعیتش اگر باشه هم من در جریان نیستم
خواهش میکنم
امیدوارم که تصمیمی که خوشحالت میکنه رو در اخر بگیری
فریبااا
۲۳ فروردين ۲۱:۵۱
به به مرسی دکتر میم
 روز دندانپزشک مبارک
شما دوره عمومی رو تموم کردین؟و الان دارین تخصص میخونین یا مشغول کار هستید؟
آخه میدونید من ترم ۲ دندانم تو تبریز من خیلیییی زیاد به پزشکی علاقه داشتم ولی با توجه به تحقیق و پرس و جو ها از افراد مطلع و اظهار نظر یه سری افراد غیر مطلع به این نتیجه رسیدم که دندانپزشکی رشته معقولتریه و ازطرفی چون روحیه حساسی دارم و طاقت دیدن درد دیگرانو ندارم البته اصلا نمیترسم از این جور چیزا اصلا فقط چون مثلا دیدن چشم تخلیه شده ی یه بچه عمیقا قلبمو به درد میاره دندانپزشکیو انتخاب کردم والبته ترس از اینکه اگه پزشکیو انتخاب کنم فقط یه دکتر عمومی بمونم و مثل بعضی بیکار بشم یا مثل بعضی دیگه از پزشکای عمومی درگیر روزمرگی بشم و البته ترس از اینکه نتونم درسای خیلی سنگین و کشیکای پزشکیو تحمل کنم و افسرده بشم و به زندگی خودم نرسم و یه سری دلیلای اینطوری که خلاصه دندانو انتخاب کردم البته به دندانپزشکیم واقعا علاقه دارم ولی شنیدن یه سری حرفا مرددم کرده مثلا میگن کسی پیش دندونپزشک خانم نمیاد یا میگن الان همه جا پر از دندانساز شده که با هزینه کمتر کار میکنن (انصافا هم راس میگن اینو تو این یکی دو سال مثلا همین ارومیه پر شده از دندونساز که همه کاری میکنن از آندو بگیر تا پروتز و...) یا میگن تو دستای ضعیفی داری از پسش بر نمیای یا میگن آرتروز میگیری و...
واقعیتش من اگه یه مدت تو شرایط نادرستی باشم کتف و گردنم شدیدا درد میگیرن به مدت چند روز و زیاد یه جا بشینم دلم میگیره برا همینا خیلی مردد شدم که پاشم برم تغییر رشته بدم به پزشکی ارومیه یا اگه شد همین تبریز
من خیلی تو کار هنری خوب نیستم میترسم کار دستم خوب نباشه و بشم یه دندونپزشک بد که به هیچ دردی نمیخوره
من تو تبریز توخوابگاه زندگی میکنم و واقعا سازگاری سخته همین تحملمو کم کرده گاهی فکر میکنم بهتره انتقالی بگیرم به دندان ارومیه گاهی میگم کلا تغییر رشته بدم به پزشکی خلاصه اصلا آرامش ذهنی ندارم لطفا اگه اطلاع دارین درمورد دانشکده دندان ارومیه هم نظرتون رو بگین 
خلاصه اینکه ببخشید خیلی طولانی شد ولی ازتون خواهش میکنم شما که این راهو رفتین تمام جوانب این رشته رو برام بگین و به سوالام جواب بدین در سردرگمی بدی هستم خیلی بد 
لطفا این متنو ستاره دار کنین یه دفعه یکی منو میشناسه اینو میخونه بیچاره میشم
دکتر میم اگه شما هم کسیو میشناسین تو همین بلاگستان که بتونم این سوالا رو ازش بپرسم و واقعا بهم کمک کنه لطف آدرس وبلاگشون رو بدین

و در آخر خیلی خیلی خیلی متشکرم از اینکه لطف میکنین وقت میگذارین تا بهم کمک کنین

پاسخ :

خیلی سلام و عرض و ادب و خیلی هم موفق باشی
مطمئنا خیلی دختر پر تلاشی بودی که تونستی تو این رشته قبول شی
واقعیتش موقعی که من زدم دندون، هیچ اطلاع خاصی از این رشته نداشتم و فقط صرفا چون پزشکی رو دوس نداشتم این رشته رو انتخاب کردم
باید بهت بگم که تو دندون پزشکی کار دست و هنر و همینطور اعتماد به نفس واقعا حرف اول رو میزنه ولی اگه هیچکدوم از اینا رو نداری اصلا جای نگرانی نیست چون من هم از اول نداشتم ولی اینقدر کار کردم که بالاخره به بهترینهای ورودی خودن تبدیل شدم ^_^
پس کار نشد نداره.
ولی من متوجه شدم که اون دسته از همکلاسیام که از قبل سر رشته ایی در زمینه هنر داشتن، خیلی موفقتر بودن
حالا یا مثلا نقاشی کار میکردن یا خطاطی یا هر چیزی
یه جورایی کارشون به صورت غیر مستقیم تو رشته اشون تاثیر گذاشته بود
بنابراین من بهت پیشنهاد میکنم که یک کار هنری رو دست بگیری که هم خودت سرگرم میشی و هم کار دستت بهتر میشه
دندون پزشکی گردن درد داره، کمر درد داره و به صورت کلی دوره دانشجوییش از پزشکی اسونتره ولی بعدا در بازار کار، دندونپزشک انرژی خیلی بیشتری ن
میگذاره ولی خوب از اون طرف هم درامد نسبتا بهتری به پزشک میتونه داشته باشه
از بابت اشباع بودن بازار کار هم بله درسته ولی اگر بخوایم واقع بین باشیم در حال حاضر تو هر رشته ایی در نظر بگیری، اون شغل اشباع شده و کاملا بستگی به توانایی خودت داره که بتونی خودت رو ثابت کنی
تو زمینه پزشکی من واقعا نظری ندارم چون رشتم نیست و اطلاعات زیادی صرفا از دیده ها و شنیده های دوستام بوده که پزشک بودن و خیلی بهتره که از یک پزشک سوال کنی
در نهایت امیدوارم راهی رو انتخاب کنی که باعث شادی هر چه بیشترت بشه ^_^
علی دا...
۲۲ فروردين ۱۸:۳۲
اگه کیک و ساندیس هم میدی منم میام

پاسخ :

باشه :)))
تو برنامم میگذارم :))
فریبااا
۲۲ فروردين ۱۶:۲۸
سلام
خوبی خوشی سلامتی؟ من تازه با وبلاگت آشنا خیلی جالبه شما پزشکی یا دندونپزشکی میخونی اگه آره لطفا بگو بهم آخه یه سوالی دارم

پاسخ :

سلام، خیلی خوش اومدین ^_^
اره من دندونپزشکی خوندم
سوالی هست در خدمتم
آسـوکـآ آآ
۲۲ فروردين ۱۲:۳۶
از منی که تازه فهمیدم کرش داشتن یعنی چی چه انتظاری داری :دی

پاسخ :

:)))
فدا سرت
آسـوکـآ آآ
۲۲ فروردين ۱۱:۵۹
منم نفهمیدم چطور ارغوانی میشه که :|

پاسخ :

این همون داستان سر کاری تو فیسبوک بود، میخواستم ببینم هنوز جواب میده یا نه که مثکه اره :))
را مگا
۲۱ فروردين ۱۹:۵۲
منم میخوام
۸۸۸
خواستم متفاوت باشم

پاسخ :

جون جون
به زودی درست میکنم و لینکش رو میفرستم
tahi :D
۲۱ فروردين ۱۹:۰۶
^_^
خیلی هم خووب

پاسخ :

بزن قدش ^_^
صخره .
۲۱ فروردين ۱۵:۲۷
منم بازی

پاسخ :

حتما حتما
ملکه شیشه ای
۲۱ فروردين ۱۲:۳۹
منم باشم منم باشم^__^

پاسخ :

حتما حتما ^_^
مستر صفری
۲۱ فروردين ۰۵:۲۴

 سلام
تلگرامو‌ که میخان فیلتر کنن، توی یه پیام رسان مثلا ایرانی این
گروه رو بزن، و یا هر جای دیگر که به صلاح عضوهای گروهه در آینده؛)
من هم دوست دارم کلی اطلاعات از نحوه زندگی و برنامه ریزی و... دوستان یادبگیرم و بهتر از عمری که تا حالا گذروندم یعنی یه ۲۲ سال و خورده ای که برج ۴ فاتحش خونده میشه:)

و من هم مثل میم بانو، از چت های مسخره و وقت گیر و گندزدن به هدف

اصلی گروه متنفرم.

مسترصفری:) (اسمم ارغوانی بوده، اسمم تو آفتاب بوده، رنگش پریده و شده مثل زغال سیاه!)
۶۶۶

پاسخ :

ای ول
به زودی گروه ساخته میشه و لینکش برای شما عزیزان فرستاده میشه ^_^
یاسین . میم
۲۱ فروردين ۰۰:۲۷
سلام سلام!

من هم پایه هستم، سه پایم اصلا. حسابی پایه :))

بعد از تاسیس‌ش خودت بهمون خبر می‌دی؟

پاسخ :

به به
بزن قدش
اره، هر وقت درست شد، لینکش رو میفرستم خصوصی
Hope ful
۲۱ فروردين ۰۰:۰۸
به به ، منم که هستم

پاسخ :

به به ^_^
الی .
۲۰ فروردين ۲۳:۲۹
مینا زودتر بزنش که من دارم به فنا میدم روزامو :|

پاسخ :

اره، تو همین هفته کلکش رو میکنم
نرگس سبز
۲۰ فروردين ۲۳:۱۷
پسر خیلی سوتی بدی دادم:)))

پاسخ :

نه اتفاقا خیلی گوگولی پگولی بود ^_^
الی .
۲۰ فروردين ۲۲:۵۹
حالا میفهمم چرا لفت دادی :دی
منم هستم ؛))

پاسخ :

وای اره :)) واقعا ببخشیدا توروخدا
ای ول، حتما
ابوالفضل ...
۲۰ فروردين ۲۲:۵۹
من رو هم اد بنما!
یادم هست فیس بوک همچین چیزایی داشت ولی این مورد دقیقا به خاطرم نمونده!
هعیییی فیس بوک. بهترین و محبوب ترین شبکه ی اجتماعی من...

پاسخ :

ای ول، منتظرم جمع شیم دیگه گروه بزنم فلان
من حالا هیچوقت فیسبوک نداشتم متاسفانه ولی مثکه واقعا چیز خوبی بوده
نرگس سبز
۲۰ فروردين ۲۲:۵۱
فکر کنم سوتی بدی دادم

پاسخ :

همه از خودیم باع😏
نرگس سبز
۲۰ فروردين ۲۲:۵۱
نرگس 
۶۶۶

پاسخ :

:))))
این همون سیستم قدیم فیسبوک بود، میخواستم ببینم هنوز جواب میده یا نه که مثکه اره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان