چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

مثبتش کن. مثبت و مثبت ترش کن. هِی.

یه دوروزه سخیف مخیف شدم. اخلاقها و شخصیت گوه سابق رو دارم و الان هم یه گوه داره با شما حرف میزنه.

اشکالی نداره. مسیر پیشرفت بالا و پایین داره. مهم شیب نموداره که مثبت باشه یا منفی.

angel

۲
tahi :D
۱۹ مهر ۱۲:۴۳

میخواستم یکم ادای ادمای مثبت در بیارم که حالشون خوبه و میخوان زورکی حال بقیه رو هم خوب کنن بعد کامنت Elle  رو خوندم و تعجب کردم چیشد که اینطوری شدیم؟من یکی که خیلی وقته حالم این شکلیه کی این شیبه تموم میشه؟

پاسخ :

ببین
اخه اینجوری که نمیشه
باید یه کاری کرد، باید پا شد 
باید راه حل یافت و اینا
من حالیم نیست:))
‌‌ Elle
۱۸ مهر ۱۸:۵۲

دوست دارم الان بهت بگم نه سخیف نیستی و این داستان‌ها، ولی قضیه اینه که اصلا روی مود مثبتی نیستم و منم به شدت احساس گوه بودن می‌کنم هم نسبت به خودم و هم همه چی. حتی کاش می‌شد فحش‌های قشنگ‌تری بدم :)) ولی خب.

احتمالا همینه دیگه، اصن کی گفته آدم همیشه قراره تر گل ورگل بمونه؟ یه چند روزم گوه و فلان. احساس می‌کنم اینجا رو هم قهوه‌ای کردم :دی اوکی بای.

پاسخ :

به خودم این حق رو میدم یه چند مدت سخیف باشم ولی واقعا سریع میخوام خودم رو جمع و جور کنم در این دنیای دو روزه که زود تموم میشه
تو هم شاید تو قسمت سر پایبنی نمودارت با شیب مثبتت هستی چون در مورد تو واقعا نمیتونم باور کنم غیر از این 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان