چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

قورباغه رو قورت دادم

دیدم خیلی دیگه برایان تریسی شدم

همش « موفقیت و تو میتونی و بیا بتونیم و بعله بریم قله ها رو فتح کنیم» و این خوبه اما نه دائما در حال تلاوت این موضوعات به خود و دیگران و همینطور انجام دادن این قضایا نه در حد و حدودی که دائما تلاوت میکنی

دیدم خیلی دارم گوه میخورم

خلاصه مرگ بر برایان تریسی

۱
‌‌ Elle
۱۴ آذر ۲۳:۰۲

من اونقد دلم تنگ شده برا اینکه دهنم رو ببندم و تو سکوت یه مدت تلاش کنم و هی شکست بخورم و بازم تلاش کنم؛ بدون اینکه کسی بدونه. بعد اون تلاش جواب بده و بذارم خودش سر و صدا کنه اصلن، منم بشینم نسکافه‌م رو بخورم.

اما متاسفانه زر می‌زنم مثل برایان و ته‌شم هیچی :/

پاسخ :

جدا بیا همین‌ کارو کنیم دیگه
حس میکنم شاید این چیزای برایان تریسی طور حداقل برای من اینجوری شده که یادم داده بیشتر حرف بزنم تا عمل
اون موقعها که از این چیزا خبر نداشتم، اوضاع بهتر بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان