چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

Happy.

اون خنده زیبا و قشنگ پایان طرحی رو امروز به خودم زدم. امروز از شهرمون اومدم به این روستای طرحی و دارم از میم تشگر میکنم برای این دو سال. 

خوشحالم.

 

اماده شلیکم.

 

۴
او ته آ رویای واقعی
۲۴ آذر ۰۳:۳۳

پس ب خوشی تموم شه  👍

پاسخ :

ایشالله
ایشالله قسمت شما +___+
‌‌ Elle
۲۳ آذر ۱۳:۰۴

اون آهنگه تو ذهنم پلی شد یه لحظه :)) امیدوارم خودت بدونی کدوم رو می‌گم ولی فکر کنم برا Pharrell williams بودش. و اینکه این عکسه به شدت خوش‌رنگه، وبلاگ توعم که معمولن رنگ نداره، من رو به وجد آورد برا همین :))

زر زدم ولی خوشحال شدم برات در کل :))

پاسخ :

اره، میدونم کدوم اهنگه
رنگ نداشت چون لبتاپم خراب بود و همیشه با گوشی پست میگذاشتم و نمیشد رنگ و فلان و عکس
امیدوارم هممون عاقبت به خوشحالی شیم *__*
Call me whatever u want :*
۲۳ آذر ۱۲:۲۹

همیشه شاد باشی ^^

این عکسه چه خوشگله

پاسخ :

مرسی خیلی ممنون
تو هم همینطوور
شاد و شاد باشی
او ته آ رویای واقعی
۲۳ آذر ۰۱:۱۲

مبارک باشه آزادیت👏

پاسخ :

نه هنوز مونده:))
برگشتم از شهرم‌ به همونجا واسه روزهای آخرش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان