چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

شلوارم خیلی عدم چسان فسانه ولی من با شما، ندارتر از اینام

امروز طرحم تمام شد و بهم پایان طرح دادن و همینطور که عرض کردم، حس خاصی ندارم.

اما بقیه زندگی خیلی جالبه برام چون واقعا فکر میکنم هر چی از قبل بوده، همه از پیش تعیین شده بوده. شما قراره بعد از ابتدایی بری راهنمایی، بعدش دبیرستان، میدونی که بعدش کنکوره و همینطور تا الان. فقط کیفیت اش دست خودت بوده ولی برات مسیر رو تعیین کرده بودن. حالا الان هست که میتونی تصمیم بگیری خودت رو خوشبخت کنی یا بدبخت یا معمولی یا منفعل یا هر چی.

از الانش خیلی برام هیجان انگیزه

از بعدش خوشحالم. چون خودم و خودمم و خودم که هم ترسناکه و هم بیشتر هیجان انگیز.

۶
Baran
۰۸ اسفند ۲۱:۳۸

گلای شلوار تون ،مثِ بنفشه های شهرمونه😍لاک تونم خیلی خوبه😎😍😊

پاسخ :

بابا مرسیییی😁😁😁
Life Rhythm
۱۰ دی ۰۰:۵۲

از این که باید بری دنبال کار بگردی... همیشه فوبیای بیکاری رو دارم. از اون بدتر عرضه ی دست و پا کردن کار ندارم😕 همیشه باید برام بچینن مراحل رو😩

پاسخ :

من هم هیچوقت دنبال چیزی نگشتم
همیشه مراحل رو جلوی پام از قبل چیده بودن
او ته آ رویای واقعی
۰۹ دی ۱۴:۵۶

😂 این بار واقعادمبارک باشه پس

چ شلوار کیوتی😁

پاسخ :

مرسی
ایشالله قسمت شما *__*
حالا همه زیر شلواریامو قسمت شه، ببینید:))
هایـ تن
۰۸ دی ۱۲:۰۵

دیگه شیرینی اینام که برا دندونامون ضرر داره بهمون نمی‌دین :)

پاسخ :

پول ندارم والله بالله
همون شیرینی بهتون بدم که پولدار شم. ایح ایح
چه شوخی بیمزه ایی
Life Rhythm
۰۸ دی ۱۱:۲۰

خدا میدونه چه قدر این جایی که تو الآن هستی برای من وحشتناکه😓

پاسخ :

چرا؟
^_^ khakestari
۰۸ دی ۱۰:۰۷

تبریک میگم :)

و زندگی شیرین میشود.....

پاسخ :

اوه، خیلی خیلی ممنونم
زندگی هیجان انگیز و فلان و بهمان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان