چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

باهوش باش. تو ساده نشو

از ساعت ۱۰:۳۰ شب به این ور، ناراحتیها مستولی میشن که خوبیش اینه میدونم فیزیولوژیه. هورمونه. هورمونها کم میشن و این حالت ایجاد میشه. واسه همین راحت ازش عبور میکنم. واسه همین درس خوندن خوبه.

۵
کلمنتاین ‌‌
۱۰ دی ۱۳:۳۴

آره این آگاهیه واقعا برای منم کمک کننده‌س. مخصوصا موقع Pms.
 

پاسخ :

اره، دقیقا
قشنگ میدونم چیزی نشده و من دیوونه شدم فقط
^_^ khakestari
۱۰ دی ۱۳:۲۹

خب درس خوندن شبانه 🙄

پاسخ :

من هیچوقت شبها درس نمیخونم
موقع امتحانا هم که بیدار میموندم تا صبح، استرس امتحان دیگه مجال بروز حسهای دیگه رو نمیداد :))
+اهان، حالا فهمیدم منظورت رو
من تو پست منظورم این نبود که شبها خوبه درس بخونی، منظورم این بود که درس خوندم و میدونم سیکل هورمونها رو
^_^ khakestari
۱۰ دی ۱۱:۵۹

خب چجور میتونی تمرکز کنی؟ :| من نمیتونم عاخه

پاسخ :

تمرکز واسه چی؟
هایـ تن
۱۰ دی ۰۷:۱۶

حالا با خودت می‌گی نمی‌شه شبا زودتر بخوابی ساعتای بی‌عقلی رو خواب باشی؟ خواستم بهتون بگم همچین نقشه‌ی هوشمندانه‌ای به ذهنتون نرسه چون من این کارو کردم ساعتای بی‌عقلیم اومده اول صبح :)

پاسخ :

نه، هورمونه دیگه
سیکل داره
منظورم اینه که میدونم قضیه فیزیولوژیه و واسه همه هست و میتونم خیلی جدیش نگیرم
Life Rhythm
۱۰ دی ۰۰:۵۰

همیشه برام سوال بوده که چرا شبا عقلم ضعیف میشه به جاش احساسات جولون میدن😐

پاسخ :

ارههه
کلا شبها، ادم بی عقل میشه:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان