چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

سردرگم شدم. پس با کی خودم باشم؟

متوجه شدم که خودزنی زیادی میکنم تو رابطه ام.

اینجوریکه هی میگم اره تو که روابط اجتماعیت خیلی بیشتره، اره تو که خیلی بهتره کارت از من، اره تو که خیلی کار بلدتری از من، اره تو که خیلی بیشتر از من دنبالتن

متوجه شدم که این خودزنی رو تقریبا در تمامی روابطم داشتم. چون خوب با طرف خیلی مدت طولانی در روز، در ارتباطم و طبعا همه درد و دلام رو به اون میگم که یه مقداری ادم خودزنی هستم توی مغز خودم و این حرفها رو به اون هم میزنم و در میون میگذارم.

 

نکته بعدی اینکه تقریبا از هر چیز اجتماعی ناراحت کننده ایی، خیلی ناراحت میشم. دائما خودم رو میگذارم جای طرف یا اطرافیانش. اینکه مثلا کسی به ناحق بره زندان. یا کشته بشه یا حق رو نا حق کنن و من دائما ناراحت میشم و باز این ناراحتیم رو در میون میگذارم با زیدم.

 

نکته بعدترتری در اینه که من خیلی کم پیش میاد بهم حال بده چیزی. چون همه گوهها رو خوردم و مثلا یه دورهمی یا جمع شدن یا بیرون رفتن خیلی باید توش یه فعالیت متفاوت باشه که من رو سرحال کنه و از طرفی بخاطر یه سری رفتارهایی که دوستام داشتن( اصلا به معنای بد بودنشون نیست ) واقعا ترجیحم اینه که ارتباطات رو صمیمی نکنم. کاملا فراری هستم از اینکه مثلا با کسی دو تایی برم بیرون. چرا؟ چون شروع میکنه به حرف زدن و درد و دل و من باز مغز و وقت و انرژیم دیگه کشش مشکلات دیگری رو نداره. ترجیح میدم تعداد زیادی در هر وعده دیدار باشه که چند تا ادم باشیم و هی تو سر هم بزنیم و خلوت دو نفره ایی ایجاد نشه برای درد و دل دیگری. که من باز هم این رو به زیدم گفتم.

 

نتیجه اینکه زیدم بهم گف، میترسم همیشه ناراحت باشی و بمونی و خوب راست میگه.

۱
تبعه بورکینافاسو
۰۴ اسفند ۱۲:۳۱

نمیدونم زیدت دقیقا با چه احساس و لحنی اینو بهت گفته ولی خب جدا از اینکه باید سعی کنی و سعی کنیم که اینقدر ناراحت و دپ و غیره نباشیم؛ حق طبیعی توئه که با نزدیکترین آدم تو دنیا بهت که زیدت باشه در مورد ناراحتی‌هات صحبت کنی. مسلما همه حرفهای تو، حرف منفی نیست و حرف بامزه هم میزنی. پس به نظرم نیاز نیست خودتو سرزنش کنی و فکر کنی اخلاق بدی داری. تو قرار نیس همیشه سرحال و انرژی دهنده باشی. ایران هم اونقدر غیراستاندارده که طبیعیه تو ناراحتی‌هات بیشتر باشه و فکر میکنم با توجه به نیاز بیشتر خانمها به حرف زدن و تخلیه روانی‌شون از این طریق، وظیفه ما زیدهاست که تحمل کنیم و استقبال کنیم که دارید تخلیه میشید از فشار روانی! 

در نتیجه عذاب وجدان نداشته باش...

پاسخ :

از اولش تا اخرش باهات موافقم و بزن قدش ^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان