چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

How is gonna be my world?

این روزها دارم درس میخونم و هی بیشتر میخونم و هی جدیترش میگیرم. از چیزایی که دارم میخونم، کم کم داره خوشم میاد چون متاسفانه من ذاتا ادم خرخونی هستم و خوشبختانه هیچ راه دیگه ایی برای یه زندگی بهتر جز درس خوندن ندارم.

+ استراحتهای بعد از ناهار با اپیزودهای ۲۰ دقیقه ایی The end of the fucking worldl و چایی حینش و قهوه بعدش.

 

۵
ساحل آرامش
۲۰ اسفند ۱۲:۳۴

مطمئنی آریا نیس؟ :/

منظورم فیلم the false in our star نیستا. ی فیلم دیگه س. پسره دگ همونه:))

پاسخ :

نه نیست :))
میدونم
او ته آ رویای واقعی
۱۷ اسفند ۱۶:۴۴

آره راست میگی. اوت دختره بازیگر آریا استارک بود این نیست شبیهشه فقط. پسره ولی همونه. چرا جدیدا این پسرا تو همه فیلما هست😂

پاسخ :

حتی پسره هم همون نیست :)))
صخی
۱۷ اسفند ۱۱:۴۷

دست راستت رو سر من حقیقتا

پاسخ :

بابا ذره ذره
اروم میریم جلووو هممووون
او ته آ رویای واقعی
۱۵ اسفند ۰۵:۵۰

همون فیلم دختر سرطانیه س؟ ک آرزوهاشو لیست کرده؟

من خیلی دوسش داشتم

اولش فقط بخاطر آریا دیدم ولی بعد احساس و ایده فیلمشو دوست داشتم و گذاشتمش یه جا ک داشته باشمش کلا

 

منم میخوام شروع کنم ب خوندن ک حالم خوب بشه

پاسخ :

نه این یه سریاله و اصلا سرطانی در کار نیست
دیگه وقتی خاک تو سرمون شده، از این خاک تو سر از جهت مثبتش استفاده کنیم :))
باریک الله به تو :**
^_^ khakestari
۱۴ اسفند ۱۴:۱۶

پس قرنطینه مفیدی شد برا تو :)

من انقدر تحت استرس و فکر و خیال هستم که حتی یک روزهایی تمرکز کتاب خوندن و فیلم دیدن هم ندارم!

پاسخ :

اره
البته من کلا ادمی‌ بودم و هستم که همش تو خونه بودم و اینا تا جایی که دیگران بگذارن:))
خیلی سختم نیست
ولی میفهمم اگه استرس داری. چون حق داری
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان