چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

واقعا چجوری اینجوری مینجوری

کسی نمیخونتم. نه اینجا نه هر جا. برای کسی وجود ندارم نه اینجا نه هر جا. بدای خودمم. همه جا. به نظر شما این فوق العاده نیست؟

۹
سرهنگ
۲۸ فروردين ۱۷:۴۱

منم می خونمت.

پاسخ :

فکر نمیکردم:))
‌‌ Elle
۲۷ فروردين ۲۱:۰۹

پس به نام خدا؛ منم حاضریم رو می‌زنم.

پاسخ :

دینگ دینگ
او ته آ رویای واقعی
۲۱ فروردين ۰۲:۴۶

پس عالی و کافیه:)

پاسخ :

ارههههههه💂‍♀️
صخی .
۲۱ فروردين ۰۰:۴۷

یه بغل بده ببینوم میم جون؟

پاسخ :

👭👭👭 بغل نداشت، از این دست در دست هم 😁😍
صخی .
۲۰ فروردين ۲۳:۴۴

اقاااا! صخی میخونه! صخی خودش یه گردانه دیگه! الان به یه گردان برخورد رسما! 

پاسخ :

اقا قربونتون برم، افتخاریه برای ما
من منظورم در الان در جامعه واقعی بود
که اخرش هم، مرسی، لطف داری :**
پـری دریآیی
۲۰ فروردين ۲۳:۳۷

میخونیم  قطعا (;

پاسخ :

قربون شما😍😍😍
پسرک زیادی
۲۰ فروردين ۲۰:۵۷

من میخونمت بابا. خیلی دوس دارم نوشته هاتو... فقط قرار بود اونور نظرمو بگم که کمکاری کردم و نگفتم

پاسخ :

به به
مرسی از شما بابا 😍😍
1900 __
۲۰ فروردين ۲۰:۵۳

یعنی اگه میخونیم هم صداش رو در نیاریم؟

پاسخ :

شما لطف داری ما رو میخونی ❤😍
او ته آ رویای واقعی
۲۰ فروردين ۲۰:۲۵

برای خودت وجودت داری؟

اون مهمه:)

پاسخ :

برای خودم تازه موجودیت پیدا کردم. خیلی حال میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان