چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

"ک"

نمیدونم چی بگم. نمیخوام نقش قربانی رو بازی کنم. کاری که واقعا در گذشته میکردم و واقعا باعث میشد که قربانی بشم و انگار که لذت میبردم از اینکه حالا این وسط من قربانی شدم. مریض هست و خودمم‌ میدونستم روند مریضیه ولی ناخواداگاه این کار رو میکردم.

حالا دیگه از این کار بدم میاد. اصلا نمیفهمم چرا باید قربانی باشم که حتی در درجه بدترش بخوام نقشش رو بازی کنم.

مدتی هست که میدونم تقریبا امورات اصلی زندگیم، به دست "خودم" هست و کسی رو نمیتونم بابتش سرزنش کنم.

چیزی که نوشتم، به اتفاق و حرفی که الان شنیدم به ظاهر چندان ربطی نداره ولی خودم میدونم که داره. نمینویسمش که یادم نمونه. 

چون به هر حال من قربانی نیستم.

۱
ناشناس
۳۰ خرداد ۱۶:۲۱

عالی بود دوست من، ما مسئول تمام اتفاقات زندگیمون هستیم.

و قبول این موضوع قدم اول هست. موفق باشی

پاسخ :

اره، همینکه دست برداری از سرزنش دیگران و بدونی کار خودت بوده و از اون بهتر، میتونی تا حدودی خودت تغییرش بدی، واقعا خوبه!
ممنون از شما، تو هم کلی موفق و شاد باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان