چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

"کِی؟"

بچه ها!

یه چیز جالب امروز خوندم.

از کتاب "کِی؟"

این رو علی بندری تو پادکست "بی پلاس" در موردش توضیح میده که البته ایندفعه من اول رفتم کتاب رو بخونم و بعد برم علی بندری جونم رو گوش بدم.

حالا میگه متد "خوابوچینو"

یعنی مثلا تو حوالی ظهر که شما از صبح یا کار کردین یا درس خوندین و به هر روی، خسته هستین و نیاز به خوابیدن دارین، بیاین از این روش "خوابوچینو" استفاده کنین.

یعنی برین قهوه بخورین و بعد برید پشت سرش بخوابین. قهوه حدودا ۲۵ دقیقه طول میکشه تا وارد جریان خونتون بشه و اثرش رو بگذاره و از اون طرف هم خواب بیشتر از ۳۰ دقیقه باعث میشه که به جای اینکه شما خستگیت رفع بشه، بدتر وارد فازی میشید که خوابتون سنگین میشه و اگه هم الارم گذاشته باشید که مثلا بعد از ۴۵ دقیقه بیدار شید، فقط بعد از بلند شدن، کلی زمان میبره که به خودتون کش و قوس بدید و ببینید دنیا دست کیه ( دست اخوندها)

بازه زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه هم که واقعا خیلی کار خاصی نمیکنه.

خلاصه که فرمول جادویی "۲۵ دقیقه خواب+ قهوه قبلش"

وقتی شما بیدار میشید، هم خستگیت رو گذاشتی و هم قهوه داره اثرش رو میگذاره و این میشه یه انرژی مضاعف!

۵
هیوا جعفری
۰۷ مرداد ۰۲:۰۸

راهکار جالبیه ولی من خیلی وقتا قهوه که می خورم بیشار از قبل خوابم میگیره

چن باری واسه امتحانای دانشگاه امتحان کردم واقعن وحشتناک بود

پاسخ :

من از چند نفر شنیده بودم که قهوه که میخورن، خوابشون میگیره
چه عجیب واقعا :))
پـری دریآیی
۰۶ مرداد ۲۳:۱۴

من دچار یه تلقینم توی قهوه که هنوز تو گلوم هست حس میکنم خوابم کاملا پریده و نمیتونم بخوابم حتی اگه ازخستگی دچارمرگ باشم و اذیت میشم انگار از من در عرض دوثانیه واردخونم میشه

پاسخ :

اره میفهمم چی میگی :))
من‌هم همینجوری بودم اوایل ولی بعد که دقت کردم، دیدم واقعا اون لحظه ایی که حس میکنم داره چشمام از هم باز میشه، یه مقداری از زمان گذشته
هانی هستم
۰۶ مرداد ۲۲:۰۶

جالب بود! تست میکنم 

ولی مشکل اینه که آدم بلافاصله خابش نمی‌بره

پاسخ :

اره من هم این مشکل رو دارم
اتفاقا کتاب هم همینو گفته بود، اینکه حدودا ۷ دقیقه به صورت میانگین طول میکشه که ادم خوابش بگیره، پس موقع الارم گذاشتن اون ۲۵ دقیقه رو به اضافه ۷ کنین تا هر دو زمان لحاظ شده باشه
A -
۰۶ مرداد ۲۱:۴۸

من نمیدونم چرا باید ظهر خوابید شب میخوابیم دیگه روز برا چیه؟

پاسخ :

بابا تو چجوری خسته ات نمیشه؟:))
amirhosin (:
۰۶ مرداد ۲۱:۳۵

همه کتاب میخونن جز من😐

پاسخ :

اشکالی نداره که
لزومی نداره که همه کتاب بخونن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان