چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

Is it a Video?

دیروز و امروز

۴
Mileva Marić
۰۷ مرداد ۲۲:۲۷

منم متوجه پاسخ نشدم الان :دی

پاسخ :

من میگم بیا ولش کنیم :))
Mileva Marić
۰۷ مرداد ۱۲:۱۴

آهنگ پخش شده در فیلم call me by your name عه که موقع شکست عشقی و ناراحتی و این صحبتا پخش میشه.

فک کردم یا فیلمو دیدی و راجبش نوشتی و این آهنگو مد نظرت بوده از توی فیلم

یا یه اتفاقی افتاده مشابه توی فیلم، وقتی این آهنگ پخش شد. و تو راجبش نوشتی!

و در کل هم آهنگشو خیلی دوست دارم، و خیلی گوش دادم :) واسه همین با دیدن عنوانت اینقد فکر تو سرم چرخید :دی و فهمیدم این آهنگه بدون اینکه اسمش باشه دیگه :)

پاسخ :

"فک کردم یا فیلمو دیدی و راجبش نوشتی و این آهنگو مد نظرت بوده از توی فیلم"
نظریه اول:))
خیلی قشنگه واقعا *__*
Mileva Marić
۰۶ مرداد ۰۹:۲۰

از بس این آهنگ رو گوش دادم حدس زدم که دربارشه. ولی فکر میکردم فیلم رو دیدی و یا راجبشه یا اتفاقی مشابهش افتاده :) بهرحال خوانندش بسیار خوب است و آهنگ هایش کم!

پاسخ :

من دو جمله اولت رو چند بار خوندم ولی نفهمیدم چی گفتی:))
من حالا تازه این اهنگ رو شنیدم، برم ببینم چیا دیگه خونده
هیوا جعفری
۰۶ مرداد ۰۱:۳۲

عالی

پاسخ :

بله بله☝🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان