چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

تخم مرغها

نشستم این جا و دارم پادکست "کینگ رام" گوش میدم و تخم مرغ اب پز میخورم و منتظرم زید امم که کارش تموم شه و بتونه بهم زنگ بزنم و من هم بهش بگم " ببخشید " 

۳
ریزوریوس ❤:)
۲۲ مرداد ۰۰:۴۸

من عاشق پادکستای مستی و راستی شدم^___^

پاسخ :

اره
از هر دری حرف زدن و بی هدف و خودمونی :))
جانان
۱۱ مرداد ۰۲:۵۵

سلام و درود میم عزیز 

 

میتونستی براش بنویسی ! (ببخشید) 😉 

با خوندن چندتا پستات کمی قاط زدم درمورد جنسیتت 🤣

آخه کلمه ی « زید» رو پسرها ب دوست دخترشون میگفتن 🤔 یعنی الان برعکسشم گفته میشه ؟ 

(عکس پست قبلی) جوجه غاز رو تو اطاقت نگهداری میکنی ؟

 

شاد و سلامت باشی الهی !

پاسخ :

نه من دخترم
"زید" کلمه فاقد جنسیتی هست که البته اقایون بیشتر استفاده میکنن
نه دیگه، باهم حرف زدیم گفتم ببخشید که البته دیروزش هم هی داشتم بهش میگفتم ببخشید:))
جوجه غاز هم مال من نیست و این عکس از اینترنت میاد و نماد خودمه واسه خودم:))
مرسی، تو هم موفق باشی کلی
هیوا جعفری
۱۱ مرداد ۰۰:۳۱

منم تو حیاط نشستم بوی بعد از بارونو نفس می کشم و آهنگ گوش میدم و وبلاگامو می خونم 

پاسخ :

آخ خوشا به سعادتت حیاط دارین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان