چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

میخوام واستون از ۲۷ سالگیم بگم

واقعا حس میکنم که تم کلی وبلاگها رو ادمهایی تشکیل میدن که مذهبی هستن یا تا حدودی مذهبی هستن و من اصن نمیتونم حرف بزنم چون من دقیقا بر عکس اینم.

۱۶
لیمو جیم
۰۷ شهریور ۱۰:۲۲

من مذهبی نیستم:)

پاسخ :

آخ جون *_*
هایـ تن
۰۶ شهریور ۲۳:۲۴

حالا منظور من از برعکس این بود که اتفاقا من احساس می‌کنم خیلیا که وبلاگشون رو دنبال می‌کنم مذهبی به اون معنا نیستن. یه بار فرصت داشتی یه چند تا وبلاگ که مذهبی هستن نویسنده‌هاش رو معرفی کن ببینیم منظورت کیان :)

پاسخ :

باشه
مثلا یه وبلاگی هست که من خودم نمیخونمش و فقط یه بار رفتم چیزاشو خوندم و انگار که معروفم هست تو بیان
دکتر میم
او ته آ رویای واقعی
۰۶ شهریور ۱۹:۳۶

بیان اینجوریه انگار

من قبلا بلاگفا بودم یادمه این شکلی نبود

پاسخ :

اره
بلاگفا اینجوری نبود اصن
A -
۰۶ شهریور ۱۸:۴۰

خب تو اکثرا چن خط بیشتر نمینویسی، بعد یبار توی همین چن خط سیصد بار گفته بودی ایشالا ایشالا، حس کردم اومدم مسجد. بعدن حالا یه دوستی راجع به اینجا از گمراهی درم آورد

پاسخ :

واهاهاها :)))
چه جالب
خوبه از گمراهی اومدی بیرون 😌☝🏻
A -
۰۶ شهریور ۱۶:۳۷

من عده نسبتا زیادی رو دنبال میکنم که حتی یکیشونم مذهبی یا عرزشی نیس. بالاخره دست خودمونه دیگه سمیش بکنیم یا نکنیم

راستش یبار قبلنا حس کردم تو مذهبی، کلن انفالو کرده بودم

پاسخ :

وای راست میگی؟:))))
په باحال
چجوری مذهبی مینمودم؟🤔
من خیلی ها رو دنبال میکنم، دوست دارم وبلاگهای زیادی بخونم و اکثرشون مذهبی از اب در اومدن
سایه نوری
۰۶ شهریور ۱۶:۳۴

خب برعکس حرف بزن 😊😊

پاسخ :

از افعال معکوس استفاده کنم :))
پسرک زیادی
۰۶ شهریور ۱۰:۳۱

جو بیان اینه. بیان پاتوق ارزشی نویسهاست در واقع:)))

 

ولی خب خودتم گفتی اره. بیشتر غیرمذهبیا رفتن جایی مثه توییتر و اینستا و غیره که زیر تیغ سانسور داخلی و حتی دردسر گفته هاشون نباشن...

پاسخ :

آره دقیقا همینه
اصن یه حال بدیم میشه:)))
ولی من واقعا دوست ندارم برم توییتر
اونجا رو واسه چیزای دیگه اش، دوست ندارم
صخی .
۰۶ شهریور ۰۶:۲۸

بنویس رمز بذار کلیدشم فقط بده دست خودم ؛ )

#جووون

پاسخ :

نه، من مینویسم اصن حالا که اینجوری شد :))
Fahimeh ^_^
۰۶ شهریور ۰۳:۰۲

بیخیا بابا راحت باش 

پاسخ :

قبوله :))
هانا :)
۰۶ شهریور ۰۱:۳۳

راحت باش بابا :)))) be free;)

 

پاسخ :

مینویسم ولی کلا فکر نمیکردم اینقدر مذهبی داشته باشیم:))
هانا :)
۰۶ شهریور ۰۱:۳۱

احساس نکن:))))))))))) 

پاسخ :

:)))
le tournesol
۰۶ شهریور ۰۱:۰۶

سلام.

به گمونم سعی کن راحت باشی. وی گات یور بک :))

پاسخ :

من که کار خودم رو میکنم
ولی واقعا فکر نمیکردم اینقدر مذهبی داشته باشیم
هایـ تن
۰۵ شهریور ۲۳:۳۶

این حالا ویژگی مذهبی واقعا هیچ نقطه‌ی مشترکی توش نیست و بازرگان و سحابی و احمد کسروی که تکفیر شد و ترور شد هم مذهبی بودن. البته این حرفا گفتن نداره و دفاع یا حمله به کسی محسوب نمی‌شه، منم آره از کسی که مذهب کورش کنه و عقلش رو ازش بگیره بدم میاد ولی با کسی که تو سبک زندگیش نماز می‌خونه مشکلی ندارم :)

بعد من برعکسم، هر کی از نوشته‌هاش خوشم میاد مذهبی نیست، فکر می‌کنم در بین نویسنده‌های خوب دنیا من یه استثنام :))

پاسخ :

اون‌ جمله آخر "من برعکسم .." رو نفهمیدم.
من قبلا مثل الان تو بودم. با کسی که سبک زندگیش باشه ولی ارزشی نباشه به نوعی، مشکلی نداشتم
ولی الان واقعا اینجوری نیستم
شاید بخاطر حکومت و اخوندها باشه، بخاطر اینکه بزرگتر شدم و عقایدم تغییر کرده ..
واقعا نمیدونم. ولی میدونم که کاملا موضع من تو این رابطه مشخصه. هیچ حد وسطی واسه من وجود نداره اینجا
هیوا جعفری
۰۵ شهریور ۲۳:۳۴

قبول دارم تازه از وقتی اومدم اینجا مذهبی تر شدم 

پاسخ :

خیلی عجیب شده فضای وبلاگ
قدیمها این نبود
فکر کنم غیر مذهبی بیشتر کوچ کردن به توییتر و وبلاگ نمینویسن
tahi :D
۰۵ شهریور ۲۲:۴۱

اینطوریام نیستااا =)))) الان من جزو کدومام یعنی

پاسخ :

حداقل من که تو کسایی که دنبال میکنم، اکثرا مذهبی هستن یا پیش زمینه اش رو دارن
تو که چیز خاصی ننوشتی، فکر نکنم
‌‌ Elle
۰۵ شهریور ۲۲:۱۱

هوم منم همچین فکری می‌کنم. ولی مذهبی بودن با ارزشی بودن فرق می‌کنه. برا همین من سعی می‌کنم راحت‌تر بنویسم ولی خب بازم.

پاسخ :

مذهبی بودن با ارزشی بودن فرق داره و من خودم شخصا واسم فرقی نمیکرد که طرف ایمانش چی باشه ولی به مرور متوجه شدم که واقعا مهمه.
یعنی الان هر کاری میکنم اصن نمیتونم قبول کنم که مثلا به فلان چیز واقعا اعتقاد داره
در ظاهر چیزی نشون نمیدم و مثلا دموکراسی رو رعایت میکنم ولی تو مغزم کاملا قضاوت میکنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان