چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

بدیهیات رو توضیح دادم.

مدتیه به انگلیسی خوندن واقعا علاقمند شدم. قبلش این بود که ای بابا بخونین یه ایلتس کوفتی بگیریم، ای بابا همه جا زبان میخواد.

 ولی الان تو اگه بخوای بدونی واقعا تو دنیا چه خبره واقعا نیاز داری که انگلیسی بدونی. اصن از مقاله، فیلم، کتاب، اخبار و .. چقدر عقب میفتم سر همین که بهش مسلط نیستم. حتی اصن شما کتابی رو بخونی به خود زبان اصلیش که انگلیسی باشه کل فضا و همه چی اون کتاب، با چیزیکه از ترجمه فارسیش خوندی از زمین تا آسمون فرق میکنه. نکته اینکه قبلا هم میزدم تو سر خودم که‌ کلمه های جدید رو یاد بگیرم ولی الان میرم کلمه های جدید رو یاد میگیرم ولی نمیزنم تو سر خودم.

منظورم اینه دقیقا دارم همون کار سابق رو میکنم ولی نگرش ام کاملا فرق کرده. یعنی واقعا جالبه واسم که بدونم هی بیشتر و بیشتر. واقعا تشنه شدم به این زبان.

حالا شما داری همون کار رو میکنی ولی با دو نتیجه متفاوت.

۲
Fahimeh ^_^
۲۴ شهریور ۱۱:۴۳

فایتینگ 👊🏻 

پاسخ :

بله بله😏👊🏻
Fahimeh ^_^
۲۴ شهریور ۰۸:۵۰

واقعا آدم با این دیدگاه جلو بره خسته که نمیشه هیچ به قول شما تشنه تر میشه این لذت یادگیری رو شونصد برابر بیشتر میکنه D: کاش توجه بیشتری به این زبان بکنن تو مدارس. استاد عربیمون میگفت تو یکی از کشورای عربی (دبی بود فکر کنم) از دبستان آموزش میدن این زبانو.

پاسخ :

اینجا که تو مدارس از عمد اصلا بهش توجه ‌نمیشه ولی عموم مردم، بخصوص دیگه الان، از سن پایین میفرستن کلاس زبان
ما ‌‌میتوانیم 👊🏻 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان