چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

assassiante

در راستای انگلیسی خوندن و کتابهای انگلیسی، یه کتاب دارم میخونم به اسم seductio که میشه به معنای اغوا کردن و اینا.

توش میگه که چون در تاریخ بشریت، همیشه غالب بودن تو سیاست و حکومت  تو خونه، مربوط میشده به پر زور بودن و قدرت فیزیکی بالاتر، یهو زنها به خودشون اومدن که خوب حالا که ما اینها رو نداریم، چیکار کنیم؟ آها! استفاده از قدرت اغوا کردن و جذابیتهای ظاهری و عاشق کردن مردم و بهره کشی.

برای من همیشه جالب بوده که من حتی در مواردی که تمایلی هم به این کار نداشتم، یه سری از مردها اینجور جذبم شدن و واقعا میدونم که این قدرت اغوا گری میتونه چکارها که بکنه.

بعضی وقتها عذاب وجدان میگرفتم ولی خوب بعضی وقتها هم میگم، اینم خودش یه توانایی هست.

خوب مثل همیشه اینها رو اینجا نوشتم که یادم بمونه که این میتونه توانایی باشه. کلا من اینجا با خودم حرف میزنم. شما هم میتونین حرفهای خودم با خودم رو بخونین.

۱
سایه نوری
۲۷ شهریور ۲۰:۲۱

من عااسق حرف زدن با خودم هستم 😅😅 عاشقهااا.. از بچگی کارم بوده.. و گاهی حتی لو میرم و چپ چپ بهم نگا نگا میشه .. و تازه خودم میفهمم داشتم زیر لبی حرف میزدم با خودم.. البته خبلیی به ندرت ود ملاعام رخ میده 😁

پاسخ :

من خیلی با خودم حرف میزنم:)))
همه اش میترسم لو برم ولی واقعا یه حالت خوب روانی واسم داره، انگار رفتم روانشناس مفتی واسه خودم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان