چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

واقعا عجیب و باحالم

من همیشه فکر میکردم که آدم ساکت و ناراحتی هستم ولی الان که خودم هستم میبینم تازه خیلی راحت و خیلی حرافم.

+ احساس میکنم از راحتی عجیبم در بعضی شرایط، مردم از رفتارام متعجب میشن و سریع باهام شروع میکنن حرف زدن واقعی :)) خیلی جالبه

۵
هیوا جعفری
۲۹ شهریور ۱۳:۱۰

راز موفقیتت چیه؟ :)

پاسخ :

استفاده از دخانیات :))
tahi :D
۲۷ شهریور ۲۰:۱۹

این مدلی بودن یه پوئن مثبته که متاسفانه من ندارمش :)))

پاسخ :

من اصن اینجوری نبودم، یعنی بودم ها. اینقدر زده بودن تو سرم، سرکوب شده بودم.
شاید بتونی شی واقعا
سایه نوری
۲۷ شهریور ۲۰:۱۷

حرف زدن واقعی؛ چه قشنگگ 👏

پاسخ :

آره. حرف زدن "واقعی"
این اصل کاره. این مهمه☝🏻
سجاد .م
۲۷ شهریور ۱۸:۱۸

کاش من صبر تو رو داشتم! من نه راه پیش دارم نه راه پس. اتفاقا بعد از اینکه برات نوشتم، از خونه زدم بیرون یکی دو ساعت چرخیدم و برگشتم، دیدم هنوز دارن با صدای بلند با هم حرف میزنن!! چیزی هم نمیشه‌ بشون گفت! فکر کنم از همین امروز باس برم دنبال خونه مجردی و خودمو خلاص کنم ؛)

مشکل من اینه که اگه میل به معاشرت با کسی نداشته باشم، اصلا نمیتونم نگاش کنم چون معمولا با آدمایی که ازشون متنفرم، معاشرت نمیکنم.

پاسخ :

من هم حال نمیکنم با ادمهایی باشم و حرف بزنم که خوشم نمیاد ازشون ولی متاسفانه انسان موجودیست اجتماعی :))
یعنی میدونی، به نظرم باید یه چیزی پیدا کنی که یه راه حلی واست داشته باشه، چون این کار و اینکه بخوای ازشون فاصله بگیری، در اصل داره از "تو" انرژی میگیره و این یعنی یک کار باطل.
سجاد .م
۲۷ شهریور ۰۸:۵۹

خاله هام اومدن خونمون داررررررررنننننن مثه گااووو با صدای بلند حرف میزنن. هووووووف دلم میخواد به یکی بگم.... کاش بتونم از خونه بزنم بیرون...... 

پاسخ :

وای میدونم چی میگی:)))
البته من یه راهی پیدا کردم که وقتی فامیلهایی هستن که تمایل به معاشرت باهاشون ندارم، همه وقتم رو میگذارم به پذیرایی کردن و ظرف شستن که نخوام کنارشون بمونم
اون دقایق کمی هم که پیششون هستم، سعی میکنم بالاخره یه اشتراکاتی پیدا کنم و بچسبم به همون موضوع ها
ولی اول و اخرش، اتفاق دلخواهم در حال انجام نیس :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان