چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

نقاشی میوه ها در سبد.

زید آب پاکی رو ریخت رو دست ام و گف که فعلا نمیتونیم از ایران بریم چون واقعا با این دلار و درامد ما، فعلا نمیشه پس بشین بخون برای تخصص تو ایران. خوب من که قراره ارتودنس شم و اینکه باید حتما زیر ۲۰ شم که بتونم این رشته رو بیارم و اگه تهران بخوام که دیگه زیر ۱۰. این یعنی اینکه از فردا قراره مثل سگ درس بخونم. ناراحت شدم اولش ولی الان که نگاه میکنم، می بینم که من هیچوقت یک داستان این مدلی "بخون و یک رتبه خارق العاده بیار" نداشتم. دیگه چاره دیگه ایی ندارم.

 

 

۴
صخی .
۳۰ شهریور ۱۳:۵۸

میدونیم میترکونی

برو تو شیکمش

پاسخ :

مرسی:**
امیدوارم که بتونم *__*
سجاد .م
۳۰ شهریور ۰۵:۲۸

متاسفانه درست میگی :( کاش اینطور نبود کاش چند سال زود تر بدنیا می اومدیم و شاهد این اتفاقات نبودیم.

امیدوارم توی درست موفق بشی و هدفت برسی ؛)

پاسخ :

اگه من ۳ سال زودتر به دنیا اومده بودم، رفته بودم :))
حالا هم که مکانیسم ماشه. قراره دفن شیم اینجا زنده زنده.
ممنون. امیدوارم بتونم روحیه ام رو حفظ کنم.
پسرک زیادی
۲۹ شهریور ۱۹:۲۴
نخون مینا. اگه نرفتن بخاطر دلار و یوروئه، نخون

برو کار کن وگرنه درس فقط تلف کردن وقتته. آخر تخصص هم میبینی فقط مدرک داری و باز پول نداری...

پاسخ :

آره میدونم چی میگی
ولی اخه الان عمومی هم هیچی توش نیس. پول واقعا خوبی نداره بخصوص الان با این وضعیت اقتصادی و کرونا
ارتودنسی آخه آرزومه، ‌علاقمه
هانس شنیر
۲۹ شهریور ۱۹:۲۰

نمون نخون برو

پاسخ :

همین کار رو داشتم میکردم ولی دیگه نمیتونم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان