چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

شاید plover.

من یه عادت احمقانه_غیر احمقانه دارم که میام استاتوس واتساپ ام رو هر از گاهی عوض میکنم. اینجوری که مثلا یه هدف پنهان که تو مغزم میچرخه رو میگذارم اونجا تا هی به خودم یادوار شم که من در تلاش برای رسیدن به اون قضیه هستم.

مثلا یه مدت expecto patronum بود. این ورد برای هری پاتر دوستان، آشناست. اما برای شمایی که شاید هری پاتر دوست نباشی، اینه که این ورد زمانی گفته میشد که جلوی "دیوانه ساز"ها رو میخواستن بگیرن. حالا دیوانه ساز ها چیکار میکرد؟ هر چی شادی و حیات هست رو از طرف میگیرن. حالا این استاتوس من، یعنی دوری از هر چیزی یا کسی که شادی و قشنگیم رو ازم بگیره.

الان یک حس شلم شوربای عجیب و غریبی دارم که میدونم میخوام چیکار کنم ولی نمیدونم دقیقا چی.

چرا اینا رو هم گفتمم، واسه اینه که من پول ندارم برم روانشناس. اینجا با خودم حرف میزنم.

۵
سارا -!
۰۲ مهر ۰۲:۰۸

متاسفم که تا حالا هری‌ پاتر ندیدم.

پاسخ :

من هم متاسفم :))
ویتا ــ
۰۱ مهر ۲۱:۱۸

:)) کل پست یه طرف  خط آخر یه طرف. واقعا هم!

پاسخ :

شوربختانه همینه :))
هیوا جعفری
۰۱ مهر ۱۴:۳۷

دوست داشتم 

پاسخ :

به به^_^
بندباز **
۰۱ مهر ۰۷:۱۷

خیلی باحال بود! 

:))

پاسخ :

:))
صخی .
۳۱ شهریور ۲۳:۰۷

به نظرم بیو همه ماها یه دور اکسپکتو پاترونوم بوده! 

چه دلم تنگ شد! بشینم دوباره ببینم

پاسخ :

اره
واقعا باید بهش برسیم یا یه دور انجامش بدیم
+اگه وقت داری که برو حتما ببین، خیلی حال میده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان