چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

برای اون، واقعا رفتارام همین بود.

طرف بهم گفت از رفتارات خوشم نمیاد چون خیلی مودی هستی (دیوونه ایی)

WOWWWWW:))))))))))

بعدا نوشت (۲۰ دقیقه بعدا نوشت) : به این فکر میکنم که چه رفتارهایی نشون دادم و چه حرفهایی شنیدم و برام مهم نبود و رفتم بدترش کردم، فقط خنده ام میگیره. یعنی هر کی بود الان مرگ‌ موش میخورد بعد من الان بهش فکر میکنم فقط میگم یا ابلفضل :))))))))))))))) 

بعدا تر نوشت: اینها فکر کنم همه اش خنده های عصبیهههههههه :))))))))))))

۱
زری ...
۱۷ آبان ۱۳:۳۲

فکر کنم فارسی مودی بشه دم دمی مزاج

پاسخ :

آره همین میشه
ای بابا :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان