چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

ناراحتم

یک نکته مهم داشت امروز و اون هم اینکه چقدر کم تلاش کردم این مدت.

۹
فراکنده **
۲۲ دی ۱۷:۴۵

متوجه نشدم. مشکلی هست با من؟

پاسخ :

نه، من مسیج ام نامفهوم بود:))
فراکنده **
۲۰ دی ۲۰:۳۸

بعضی وقتا همین که باشیم و نفس بکشیم خوب و کافیه.

پاسخ :

جالبه که دقیقا همین امروز ادامه این خبری که براش پست نوشتم، اومد و من با اینکه میدونم دلایل کم کاریم چی بوده و تا حدود زیادی به خودم حق میدادم، اما باز هم ناراحت شدم که تو مسیج دادی اینجا.
او ته آ رویای واقعی
۰۸ آذر ۱۱:۵۲

ای بابا

نت ضعیف بود ۴ بار فرستاده شد

پاسخ :

:)))
او ته آ رویای واقعی
۰۸ آذر ۱۱:۵۱

سلام سلام

آزمون دستیاری داده بودی امسال؟ 

 

او ته آ رویای واقعی
۰۸ آذر ۱۱:۵۱

سلام سلام

آزمون دستیاری داده بودی امسال؟ 

 

پاسخ :

سلام چطوری
آره من دادم ولی دیگه چند ماه آخر رو نخوندم. دیگه نمیخوام برم تخصص
او ته آ رویای واقعی
۰۸ آذر ۱۱:۵۰

سلام سلام

آزمون دستیاری داده بودی امسال؟ 

 

او ته آ رویای واقعی
۰۸ آذر ۱۱:۴۹

سلام سلام

آزمون دستیاری داده بودی امسال؟ 

 

کلمنتاین ‌‌
۰۷ آذر ۱۵:۱۱

نمی‌تونی جبران کنی؟

پاسخ :

اون رو نه. اون قضیه هم برام مهم نبود نتیجه اش. یه جور نشانه ایی از تنبلی این چند وقت اخیرم بود و واسه همین ناراحتم.
سعی میکنم تو چیز دیگه جبران کنم.
هم میهن
۰۷ آذر ۱۳:۵۲

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان