چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

چه گلهای گنده ایی

سلام بچه ها، من اینجام.

بعد از مدتها نشستم و تمامی وبلاگها رو خوندم، و دیگه هیچ ستاره روشنی اون بالا ندارم.

خیلی بچه پر رو شدم. هر جا می‌رم، از کوچک و بزرگ، خیلی غریبه و غریبه، من در عرض یه دیقه می‌تونم یه مکالمه جالب رو باهاتون شروع کنم.

این یه چیزی بود که خیلی دنبالش بودم و بهش رسیدم بعد از چند سال. از یک انسان فوق العاده معذب، تبدیل شدم به یه آدم سوپر راحت که هیچی و هیشکی ‌نمیتونه insecure اش کنه. و اینقدر ذوقش رو دارم که هی یقه اینو اون رو می‌گیرم که دیدی چه عوض شدم.

حالا فک کنم بهتر باشه ساکت باشم و به چیزهای فوق العاده بیشتری که می‌خوام فکر کنم و عامل باشم براشون. وبلاگ هم می‌خوام زیاد بیام. به به.   +حس می‌کنم از پس هر کاری و هر چی برمیام و حس می‌کنم حسم درسته. قلبم خوشحاله

۴
:)
۰۹ بهمن ۲۱:۲۸

😂😂😂😂

دیوانه

پاسخ :

ای بابا :))
اسماعیل غنی زاده
۰۹ بهمن ۲۰:۰۰

سلام :)

پاسخ :

سلاااااام
تار و پود √
۰۹ بهمن ۱۹:۳۵

سلام

پاسخ :

سلام به روی ماهت
Winged Deer
۰۹ بهمن ۱۸:۵۲

سلام مینا. :))

خیلی خوشحالم که قراره بیشتر به این‌جا سر بزنی.

پاسخ :

سلام به روی ماه شما
من هم خوشحالم امسال پیدات کردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان