چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

مطمئنم میکنم.

من به واسطه سبک زندگی و خانواده و همینطور تحصیلم، انگار نیازی ندیدم برم سر کار. یعنی گفتم خوب حالا اون روزها میاد که بخوام برم سر کار و اینقدر این قضیه کشدار شد و خورد تو کرونا و ترس من از ناشناخته ها و همینطور بلاتکلیفی ایی که از جانب دیگران متحمل شدم که شد اینی که حضورتون میبینین. این یعنی من. یعنی بنده. شاید مهمترین رزولوشنی که میخوام برای خودم در نظر بگیرم این پول دراوردن باشه. این بیکار نبودن به هیچ قیمتی باشه. این خیلی مهمه. هزارتا نه بشنوم، بگن اصلا شما بی لیاقت، خر الاغ و نفهم. نه من باید خودم رو به چالش بکشم. هر روز هر ثانیه. باید هر روز بهتر بشم تو مغزم. هر روز. هر ثانیه.

۴
اسماعیل غنی زاده
۱۳ بهمن ۰۰:۴۴

باشه 

یبار دیگه شروع میکنم 

امیدوارم باز

پاسخ :

منم هم همینطور، شروع کنیم 
اسماعیل غنی زاده
۱۲ بهمن ۱۴:۳۸

شکنجه میده 

نمی دونم به فکر مهارجت باشم یا اینکه همینجا کار کنم 

اصلا مگه کار پیدا میشه

پاسخ :

بازار کار اینجا واقعا خیلی خوب نیست اینجا و همه مستاصل اند. ولی ادمی به تلاش زنده اس. بیا تلاش کنیم یه عالمه، باشه؟
اسماعیل غنی زاده
۱۱ بهمن ۰۲:۲۵

منم بیکارم :)

پاسخ :

حس بدی داری نه؟:((
اسماعیل غنی زاده
۱۰ بهمن ۲۱:۳۰

کار کار کار کار .....

پاسخ :

کار خیلی مهمه، خیلی مهمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان