چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

اولین قدم

خوب نمره های ایلتس من هم اومد و شدم overall ۷. نمره محشری نیست به هیچ عنوان ولی برای منی که همیشه زبان ضعیفی داشتم و اعتماد به نفس کم تو این مورد من رو اذیت میکرد، نمره خوبیه. یعنی واقعا این مدت براش زحمت کشیدم و درس خوندم و تمرین حل کردم و همه اینها. این پروسه زبان خوندن متوقف نمیشه چون من واقعا میخوام به یه سطح خوب و راضی کننده ایی از خودم برسم و همیشه اینطور بوده که یک چیز ضعیف رو برسونی به متوسط، خیلی جون کندن میخواد اما متوسط به خوب، نه اونقدر. چون دیگه راهها رو میدونی و بدبختی ها رو‌کشیدی. همه اش به این فکر میکنم که سالهای خیلی زیادی رو از دست دادم به دلایل مختلف و تجربه ایی کسی رو میخونم که از من خیلی کوچیکتره اما خیلی مصمم تر و پر انرژی تر و حتی افتخار افرین تر، ناراحت میشم. قلبا ناراحت میشم. اما چه میشه کرد؟ اشکالی نداره.

همیشه مینا تو اولش گند میزدی ولی خیلی به خودت میای بعدش. همیشه. بالاخره هر چی باشه تو مینایی.

بعدا نوشت: الان بهم گفتن تو دو ماه رسوندی به اینجا، واقعا دست مریزاد و من کمی خوشحال شدم.

۵
‌‌ Elle
۱۲ بهمن ۲۳:۳۰

یکم رحم کن به این دختر بابا :)) تو دو ماه شدی ۷، خیلی خوبه که :*

پاسخ :

اتفاقا خیلی سهل گرفتم این مدت به خودم، واقعا زیادی و غیر قابل قبول :))
خیلی ممنوونم:***
زری ...
۱۲ بهمن ۱۵:۳۵

عهههه تو دو ماه ؟؟؟؟

برگگگ =) !!!

پاسخ :

اره:))) البته یه کوچولو زمینه هایی داشتم ولی دو ماه بود واسه ایلتس خوندم و فهمیدم چجوریه داستانش.
Winged Deer
۱۲ بهمن ۱۵:۲۶

یادته یه بار توی واتس‌اپ داشتیم حرف می‌زدیم و گفتم بهت افتخار می‌کنم؟

هنوز هم همون :))

پاسخ :

شاید باور نکنی اما بعضی وقتها میرفتم مسیج ات رو‌میخوندم و انرژی میگرفتم.
اسماعیل غنی زاده
۱۲ بهمن ۱۴:۴۰

تو دو ماه فوق العاده س :)

فوت و فن رو به منم بگو شروع کنم بخونم

پاسخ :

اره حتما
شماره ات رو بگذار برام خصوصی خواستی
. یاسون .
۱۲ بهمن ۱۰:۳۸

امیدوارم به اون حسّ سبکیِ بعدش رسیده باشی.

پاسخ :

اره رسیدم، همون موقع که امتحان رو دادم میدونستم این میشه و آنی رسیدم:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان