چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

یه بار زندگی میکنیم همه اش:(((

البته بهمن چیزیش نمونده ولی باید بشم ۵۰ کیلو و قضیه اپلای رو تمومش کنم و دوره امم که میخوام برم، با دو تا دندون بتراشم و صبحها ۶:۳۰ پاشم. بهم ایده بدین که چیکارا کنم برا اسفند؟ برای ارتقای شخصیتتون چی تو ذهنتون دارین؟

۶
//][//-/ ..
۰۴ اسفند ۱۴:۲۷

من کارهایی را لیست میکنم که آرزو می‌کنم خودم برای ارتقای شخصیتم انجام داده بودم. شاید شما کیلومتر‌ها از من جلو باشید و اینها به دردتان نخورد :)

- یادگرفتن آشپزی

- یادگرفتن چانه زدن وقت خرید 

- تجربه‌ی استفاده از وسایل نقلیه عمومی 

- کمک‌های اولیه

- نظم دادن به اسناد مهم مثل کارت بیمه، پاسپورت و غیره

- خوردن میوه و سبزی

پاسخ :

نه من چند تاش برام جدیده، مثلا اون‌ کمک های اولیه
حتی بهش فکر هم نکرده بودم
مرسیییی💘🦋
کلمنتاین ‌‌
۱۴ بهمن ۲۰:۵۳

یه چیز دیگه .. بازی!

پاسخ :

جالب بود 🤝
Winged Deer
۱۳ بهمن ۲۳:۴۷

درباره‌ی جزئیات ظاهراً بی‌اهمیت روزهات بنویس. کمک می‌کنن به این که لحظه‌های زندگی از دستت سر نخورن بیفتن و توی همون لحظه نگهت می‌دارن.

نوشیدنی‌های خوشمزه یاد بگیر و درست کن.

از جادوی دنیای بچه‌ها غافل نشو. داستان‌هاشون از هزارتا کتاب آدم بزرگونه بیشتر به آدم چیز یاد می‌ده.

هر روز از آسمون عکس بگیر. آسمون یادت میاره که زنده‌ای.

 

پاسخ :

سپاس از همکاری شما :**
‌‌ Elle
۱۳ بهمن ۱۸:۳۰

من منتظرم تاریخ این آزمون لعنتی‌م مشخص بشه ببینم باید چیکار کنم با عید و زندگیم :( 

ولی راه‌حل نسبتا میانبر، پادکسته. پادکست گوش کن و خلاصه‌ش یا نکات مهمش رو جایی بنویس. هر دو روز یه اپیزود مثلا، که بتونی بهش فکر کنی و سریع فراموش نشن. می‌تونی پادکست‌های انگلیسی هم پیدا کنی و با یه تیر دو نشون بزنی.

دیگه هم فکر کنم من اگه وقتم آزاد بود، رقص یاد می‌گرفتم از یوتوب. هم کالری می‌سوزونی، هم کاردیو محسوب می‌شه، همم روی روحیه‌ت تاثیر می‌ذاره. پیاده‌روی عصرها هم خیلی می‌چسبه.

پاسخ :

خیلی خیلی ممنونمممممم:**
lia sh
۱۳ بهمن ۱۶:۵۳

هر روز چند خط از احساسات و احوالاتت بنویس

بیشتر آب بخور

غذاهای سالم بخور و یه چارچوب برای تغذیه ت تعیین کن ( مثلا بین وعده ها چیزی نخور یا نون سفید مصرف نکن و چیزای اینطوری )

از پوست و موهات بیشتر مراقبت کن

هر روز چند صفحه کتاب بخون 

فیلم خوب ببین 

بعد از دیدن فیلم و یا تموم کردن کتاب چند خطی دربارشون بنویس 

پادکست گوش کن

ورزش کن 

برای سال جدید هدف تعیین کن 

لیستم یکم کلیشه ایه ولی فکر کنم یه ایده هایی بشه گرفت ((:

پاسخ :

اون بعد از دیدن فیلم بخوام در موردشون بنویسم جالب بود، هیچوقت اینکارو نکردم
و اینکه خیلی ممنون این همه واسم نوشتی ^___^
کلمنتاین ‌‌
۱۳ بهمن ۱۴:۴۳

همم، حالا که قراره صبح زود بیدار شی صبحونه‌های هیجان‌انگیز بخور.

پاسخ :

نایس، به چیز دیگه هم بگو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان