چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

من از پروانه ها خوشم میاد

از وقتی گوشیم رو عوض کردم با دنیایی از موقعیت و توانایی های جدید رو به رو شدم. همه چی بسیار و به مراتب راحتتره. این‌ برای من این میمونه که واقعا دست و پا میزنی تو یه چیزی و بهش تعصب داری ولی وقتی تغییرش میدی، میبینی آخیش، چرا زودتر نکرده بودم؟

و‌همینطور در پادکست مجتبی شکوری؛ آدم برای اینکه از خودش خوشش بیاد باید به خودش سخت بگیره دیگه.

 

 

 

 

 

۲
زری ...
۰۲ اسفند ۲۱:۱۸

پولششش :"))))))

پاسخ :

خودم ندادم :((((( :)))))
میم ر
۰۲ اسفند ۱۹:۲۸

چقدر خوبه این تغییراا

چه مدل گوشی ای گرفتی؟

وقتی آدم مدل گوشیش بالاتر میره یا عوض میکنه حس تنوع و خیلی خوبی داره.

پاسخ :

ایفون ۱۳ پرومکس:)))
واقعا از یه چیز پوکیده وارد یه چیز اعیونی شدم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان