چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

مقدمه ایی برای ۱۴۰۱

داشتم پستهای قبلم رو میخوندم بعد رسیدم به اون پست که گفته بودم داخلش رفتارهای فوق need ایی به نمایش دارم میگذارم و این دقیقا مصادف بود با شروع کردن قرص اسنترا.

یکی از دوستای داروسازم ازم پرسید وقتی اسنترا شروع کردی، اوایلش رفتارهای عحیب و غریب نداشتی؟ و من کفتم وایییی چرااااا و اون گف اره از عوارض قرصه، اولش تا کارکنه دیوونه ات میکنه و من گفتم نهههههههههه واییی کاش میدونستم. حالا داشتم پستهای قبلم رو میخوندم و دیدم دهع! نگاه تو رو خدا. کاش اون موقع میدونستم. چقدر ما بنده هورمونیم. و جالبیش اینه که یادمه به یکی هی میگفتم وای باورم نمیشه دارم اینکارا رو میکنم، این من نیستم، این من نیستم، باور کن و اخی نازی:** داشتم راست میگفتم به خودم❤️

 

فردا میخوام برم این درمونگاه اون درمونگاه دنبال کار؟ استرس دارم؟ نه اصلا. چرا؟ تغییرات درونی ۲ ساله به کمک اسنترا

بعد بعضی وقتها خودم رو میگذارم جای اون دختره تو maid، که با بدبختی کار و زندگیش رو میکشوند جلو چون یه بچه کوچیک داشت، من هم گاهی میرم تو اغمای این و میگم من هم مثل اونم و بچه کوچیک دارم و برم دنبال کار و نه فقط کار و اپلای کردن خودم، بلکه به روشهای متفاوت پول در اوردن مثل بیت کوین اینا یا چیزهایی مثل فروشندگی. برای سال جدید هم دلم میخواد هزار تا قرص و دراگ جدید امتحان کنم. 🦋🐟

۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان