چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

الان چیکه چیکه اشک‌ میاد که تا چند ساعت دیگه اسنترا عمل میکنه🤘🏼

دو روز اسنترا نخوردم، یعنی یادم رفت. 

دیشب زنگ زدم به اکسم، یه دفعه و همینجوری. شروع کردم از در و دیوار گفتن و یه دفعه ازش پرسیدم تو چرا دیگه یه دفعه منو دوست نداشتی؟ گف باز شروع کردی؟ بارهای اخری که در ارتباط بودیم همه اش میپرسیدم چرا دیگه دوستم نداری؟ چرا؟

این همه ادم من رو دوست دارن، من تو رو دوست دارم فقط، چرا اون منو دوست نداره دیگه. چی شد یهو؟ هنوز برام سواله و خیلی سوالش منو اذیت میکنه. 

 

حتی باز دیشب هر چی گفتم هی نمی گف و هی باز مثل همیشه که "باز تو شروع کرد" و "حالا تو دونستی، چه فرقی میکنه؟"

رفتارهام با اون عوض میشه. از ادم با اعتماد به نفس یهو تبدیل میشم به یه ادم ذلیل و غیر دوست داشتنی و اویزون. دیشب همینو بهش گفتم. اینکه وقتی با تو میشم، رفتارم عوض میشه و از این خیلی بدم میاد و گریه کردم.

بعد از ماهها شروع کردم به گریه کردن. مونده بودم چون دو روز اسنترا نخوردمه یا چی. بهم میگه چرا بعد از یه سال تو هنوز move on نکردی. حس میکنم این کار رو کردم ولی بعد وقتی از خودم میپرسم چرا اصلا اینجوری شد، ناراحت میشم و شاید اصن جز move on نباشه.

بهم میگف بابا دنیا خیلی بزرگه و خیلی ادم توشه و خیلی اتفاقهای دیگه هس و اتفاقا همین حرفها من رو بیشتر اذیت میکرد.

 

اینا رو باز نوشتم بگم بعد از ۱۰ ماه، یه relapse گنده داشتم. شاید روند طبیعیه. شاید من ریدم. اولین کاری که کردم اینه رفتم اسنترا خوردم. باز باید برم لیست بدی هاش رو بنویسم. لیست بدی هاش رو‌ نوشته بودم. برم بهش نگاه کنم و چیزهایی اضافه کنم.

 

هرگز دیگه نمیخوام ببینمش.

۱
جانان
۲۰ اسفند ۱۹:۰۸

سلام و درود خانوم میم عزیز 

 

اگر هم دوست داری خانوم دکتر خطابت کنم کافیه بگی !

چندتا پستت رو خوندم و اگر بگم باعث حیرتم شد تعجب نکن !

بگذریم ! 

نمی‌دونم چرا آسنترا مصرف میکنی ـ افسردگی داری یا بیش از حد دچار پانیک میشی ؟ ( پائین بودن ترشح سروتونین)

میدونی ک تمام داروهای شیمیایی عوارض دارن و در دراز مدت میتونه موجب مشکلات روحی و جسمی بیشتری برات بهمراه داشته باشه !

اگر بخاطر افسردگی می‌خوری با توجه ب سن‌و سالت (ب عقیده من اشتباه می‌کنی) چرا از روشهای طبیعی و غیر شیمیایی سعی ب برطرف کردنش نمی‌کنی ؟ 

عشق ، نفرت ، شادی ، غمگینی ، حال خوب و حال بد و .... تمامی خلقیات ما انسانها در اثر کم و زیاد شدن ترشح هورمون‌هاست و اگر دقت کنی میتونی با تغدیه مناسب روی ترشح هورمون‌هات اثر بزاری و ب یکسری از مشکلاتت فائق بشی ! 

اینجا میتونی بخونی ک چطور ترشح سروتونین در بدنت رو افزایش بدی ! 

شاد سلامت باشی  

پاسخ :

ببین به این راحتی هم نیست که بگی برو ورزش و تغذیه و فلان و دیگه دارو نمیخواد و یا کم میخواد. این دارو حتما یه علت و شرایطی داشته که اصلا بوجود اومده
اما در کل از حسن نیتت بابت کامنتت خیلی ممنونم و بامزه اس برام میگی از من تعجب کردی:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان