چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

الان میرم هندزفری میگذارم تو گوشم، عالی عالی.

فامیلای مامانم سوپر دهاتین. دهاتی یعنی اینکه هی نشستن ببینن کی چی گف، چی خورد، چی پوشید. پشت سر هم هی حرف میزنن و غیبت کردن تفریح اصلیشونه. ورزش نمیکنن. دو تا کتاب درست نمیخونن، یه چیز حالب به خودشون اضافه نمیکنن و فقط با خود فک و فامیل میگردن و با همم واقعا خوب نیستن:))

همه خیلی بدن خودشون خیلی خوبن.

 

بعد راستش مامانم همم یکم اینجوریه، خیلی دوست داره بگه من نیستم ولی خوب هست ولی با شدت کمتر. من خیلی وقت و انرژی میگذاشتم به حرفهاش گوش میدادم ولی واقعا اصلا نمیتونم یه درصد انرژی بگذارم سر کسشر.

 

الان عقد پسر خاله ام بود، ملت اومدن خونه حالا با هم دعواشون شده، دارن تو‌ هال دعوا میکنن. من هم نشستم تو اتاق و به تخممه و دارم اینا رو واستون مینویسم.

۱
کلمنتاین ‌‌
۲۷ اسفند ۲۰:۲۱

مامان من دهاتیه. هیچ کاری هم به کار و زندگی کسی نداره.

پاسخ :

منظور من از دهاتی، رفتار طرفه نه اینکه کجا به دنیا اومده. یه لفظه برای من.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان