چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

کند نباش

بدون درد و خونریزی، به کلینیک گفتم تا پول ماه قبلم رو تصفیه نکردین، من نمیام. شنبه رو نرفتم، امروز صبح بهم زنگ زدن که کجایی که گفتم خونه. توقع نداشتن امروز هم نیام. پشت سرش مدیر کلینیک زنگ زد که اره برات میریزم حتما.

اولین بار بود که داشتم سعی میکردم حق‌ام رو بگیرم. اون هم تو سرزمینی که اگه خواهان حق‌ات باشی، اینجوری بهت القا میشه که داری کار ناپسندی میکنی. استرس داشتم، مسخره هست ولی استرس و anxiety داشتم. همه‌اش تو دلم به خودم میگفتم کار اشتباهی نمیکنم؟ حتی تلفن منشی کلینیک با یک حالت ناراحت کننده‌ایی که ما توقع نداشتیم شما یکشنبه هم نیاین، بود. حتما متوجه منظورم میشین. ولی کلا متوجه شدم اگر بر انجام کاری پافشاری کنی، بعد از چند مرتبه انجام دادن، میبینی چقدر آسون بوده و چقدر انجام ندادنش، ازت انرژی میگرفته.

 

+ حالا استرس پذیرش دارم. بهم پذیرش بدن. در تمام این مدتی که تصمیم داشتم از ایران برم، هبچ تصویر واضحی نداشتم که چرا؟ همه دارن میرن، شرایط اقتصادی نابسامانه، زندگی اجتماعی‌ات بی معنیه ولی واقعا چرا؟ برای همین تلاش زیادی نمیکردم، چند هفته هست که فهمیدم چرا. حالا برام مهمه، خیلی مهم. میبینی اون «حل شدن» چیزی درونت چقدر میتونه نقطه عطف باشه؟

۴
نری
۰۳ مرداد ۰۰:۰۶

گامباده :)

پاسخ :

نفهمیدم:))
فراکنده **
۲۳ تیر ۲۰:۰۰

چه خوب که برای حقت تلاش میکنی. واقعا به ما القا شده در مقابل حقوق مدی مون همیشه متواضع باشیم. 

چه جالب چه جالب چون منم چند روزیه فهمیدم "چرا".

پاسخ :

واقعا چقدر خوب✔️
کلا هم کار سختیه و تمرین میخواد. 
سجاد .م
۱۳ مرداد ۰۱:۱۴

خدایی داشتم می اومدم پایین صفحه برات تایپت کنم "همه دارن میرن" دیدم چندتا خط پایین تر خودت نوشتی "همه دارن میرن" :))

به خدا همه دارن میرن! ما هم میریم. نگران نباش!

 

ولی خیلی سم بود اونجا که نوشتی "مسخره هست ولی استرس و anxiety داشتم." :)))))))))

پاسخ :

همین امشب باز نگرانی و ناراحتی مهاجرت رو داشتم میکشیدم

+ این مطلب مال خیلی وقت پیشه ولی من باز برای حقوق دو ماه قبل، امروز و همینطور فردا نمیرم سر کار. با این تفاوت که اصلا استرس ندارم دیگه :))))
کلمنتاین ‌‌
۲۶ تیر ۱۷:۵۲

چه کار زیبایی کردی مینا. دمت گرم.

پاسخ :

اره، واقعا چسبید. دیگه راهش باز شد:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان