چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

کله‌ام خرابه از سر کار.

شیفتهام رو از دو روز کردن یک روز در هفته. وای از ناراحتی و استرس، یه جوریم شد. واقعا مشکل مالی و اینکه چرا اینکارو با من میکنین؟ اینجوری که باز هم نه مشکل مالی ها، اون ۸۹٪، اینکه چرا من؟

 

+ اخ حوصله چربی اضافه ندارم. این چربیها تموم شه برن. راحت شه پاهام از این وزن اضافه.

 

+ یه اشتباهی که کردم این بود که سر کارم، یه سری از خوشیها رو گفتم. گفتم که فلان جا مثلا ریو‌ بوده رفتم و اینها. در کمال سادگی و حماقت. واقعا واسه بقیه عجیبه مثلا فلان رستوران و فلان سرگرمی. آخه واقعا هم با پول این کاری که میکنم، از پس اجاره خونه هم به زور برمیاد ادم. یه کلیک عجیبی از اون موقع روم شده. همینجوری دومینو وار دارن ازم ایراد میگیرن سر کار. مثلا یه اتاقه بود همیشه من میگفتم وای خدایا چقدر این کثیفه. امروز خودم شروع کردم به تمییز کردنش. بعد یهو اون هد‌نرسه اومد گف چرا اینجا اینجوریه. چرا فلان. من کلا یه روز در هفته میرم. نمیدونم چجوری واقعا بگم عزیزم متوجه نیستی دو ماهه همینجوری افتاده، کسی دست نزده. واقعا وقتی روت کلیک میشه دیگه واقعا با بدبختی میشه از تو اسپات‌لایتشون در اومد. واقعا محل کارم برام شکنجه شده. شروع کردم هیچی نگفتن. کلا با تشنج خارج میشم همیشه.

 

+دایورت کنم. به خودم نزدیک‌ شم. نزدیکتر.

 

 

۱
Unknown
۰۴ فروردين ۲۳:۳۸

شاید باورت نشه ولی در عرض دو روز تقریبا همه پستاتو خوندم:) تعطیلات عیده دیگه:)) و بیکاری. خلم؟ شاید

و عه عه عه ازون موقع تا الان این اخلاقو ترک نکردی که چیزی به کسی نگی؟

البته خودمم این اخلاقو دارم.

و از چندماه پیش دارم حرص میخورم، چرا خودشم به کسی که بدترین دروغارو میگه و همه چیو پنهون میکنه و خیلی سفت کلاهشو چسبیده برگشتم رازمو گفتم:/ 

ولی خب ازون موقع تا الان بهتر شدم اما هیچوقت به صفر نمیرسه.

ای بابا ایشالله جیبت پر پول شه.

 

 

پاسخ :

من هم قدیمها اینکارو میکردم بشینم از اول تا اخر پستهای یکی رو بخونم. چه بامزه.

اره من هنوز همینجوریم. میگن طرف الو تو دهنش خیس نمیخوره؟:)) نمیدونم:))) ولی خوب این خوددار نبودن چیزی هست که باید درستش کنم.

مرسی. سال نوت هم خیلی مبارک.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان