چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

Will you marry me?

فردا دقیقا میشه یکسال که مهاحرت کردم. درسم رو تموم کردم، پایان‌نامه (Dissertation)ام رو دو روز پیش سابمیت کردم. ۳ جای مختلف کار کردم و جاهامو عوض کردم، با دوستهای علی دوست شدم، که تعداد خیلی زیادین و «ازدواج کردم». بله. من ازدواج کردم. علی ازم در روز تولدم خواستگاری کرد. عین انسانهای اینجا زانو زد بعد بهم گفت will u marry me? . واقعا خنده‌ام میگیره هر دفعه به این فکر میکنم که به انگلیسی گفت. چرا اخه؟:)))

Anyway. بیشتر از هر وقت دیگه‌ایی اما حس میکنم که دیوونه‌ام. از میزان تفاوت فرهنگی و مناسکی که وجود داره واقعا ترک میخورم. الان حتی احساس مسئولیت بیشتری میکنم و فکر میکنم که الان این وقتشه. یعنی دیگه وقتی نمونده که بزرگ شم. برای همین خیلی جدی میرم تراپی. یک ماهه توییترم دی‌اکتیوه و هیچ تمایلی هم ندارم برگردم. اما خیلی زیاد احساس ناراحتی میکنم. کلا خوشحال نیستم. همه‌اش احساس کمبود میکنم. کمم و ناکافی. قرص شادی کاش داشتیم.

۳
lia sh
۳۰ شهریور ۱۷:۳۵

خیلی خوشحالم برات مینا. اصلا انگار بزرگ شدن یک دوست خیلی نزدیک یا خواهرم رو دارم میبینم. تماشای از پله ها بالا رفتن آدما خیلی احساس عجیبیه...
بهترینا رو مطمئنم میسازی.

‌‌ Elle
۲۹ شهریور ۱۰:۵۶

تبریک می‌گم خیییلی، عکساتون رو دیدم و اینطوری بودم که چقدر ماشالا شیک و باحالید :)** امیدوارم سال بعد این موقع بیای و بنویسی که شد دو سال و خیلی خوشحال و راضی‌ای.

پاسخ :

ببین واقعا فکر کنم باحالیم:))))
مرسی خیلی زیاد عزیزم. میدونم که احتمالا خیلی خوشحال خواهم بود. ❤️
هیپنو تیک
۲۹ شهریور ۰۲:۳۹

ای خدااااا

 

خیلی خیلی مبارک باشهههه🥲🥲😍😍🥰🥰🍕🍕🍕❤❤💫💫

هم پایان نامت و موفقیت های علمیت 

هم ازدواجت🥲🥰🍕❤💫🕊⭐

الهی ....🥲🥲🥲

 

ان شاالله نگاه مهربون خدا همیشه به زندگیت باشه😎❤❤☎️

 

برای اون بحث رضایتمندی از زندگی ... هم ...... می دونم چی می گی ....سعی کن شکر گذاریت و ارتباطت با خدا رو زیاد کنی ....

نمی دونم ثبت قانونی کردید ازدواجتون رو یا نه ولی اگه نکردید با توجه به این شرایط روحی پیشنهاد می کنم حتما خیلی سریع با یه روانشناس تو ایران جلسه ی آنلاین بگیر و قبل از اینکه وارد زندگی مشترک بشی یه سری راهکار ها رو بگیر و این بحث احساست رو باهاش رو راست باش و حلش کن ....

چون تصمیم خیلی خیلی مهمی تو زندگیه ...

 

 

امیدوارم که هرچیزی به خیر و صلاحتونه اتفاق بیفته ❤🏹⚘👒🌤

پاسخ :

موفقیت علمی که نه:)))
دقیقا خودمم الان با یه رواشناس صحبت کردم از ایران که شروع کنم، تغییرات برام این یک سال خیلی زیاد بوده و جدای از اون باگهای شخصیتی هم همیشه داشتم و الان هم که یه پارتنر همیشگی دارم و دوست ندارم ضعفهام‌ رو بندازم روی شونه اون، و باید براش قوت قلب باشم
مرسی خیلی زیاد ازت بابت ارزوی‌های خوبت❤️❤️❤️❤️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان