چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

به هر حال میتونه نکته مثبتی باشه.

اصولا هر چیزی که میخوام قایم کنم تا کسی نبینه،میگذارم بین کتابام :)

در این حد فرهیخته ان :)

۷
(...) سعیدی نیا
۱۰ مهر ۲۰:۴۶
:دی

راه خوبی نشون دادی

پاسخ :

صد در صد تضمینی و بدون بازگشت :))
سرهنگ
۰۹ مهر ۲۱:۳۶
منظورم اون کامنتی بود که نوشتی متوجه نشدی :)
سرهنگم خوشحال می شه :)

پاسخ :

اهان،من یه جور پیچیده ایی فکر کردم:))
حالا بیا یه برنامه بگذاریم بعد اینکه من یه چند کیلو کم کردم:))
פـریـر ...
۰۹ مهر ۱۱:۱۷
خوبه پس :)))

پاسخ :

:)
سرهنک
۰۸ مهر ۱۵:۱۶
از بچه های دندونی دیگه ؟
اون پست بستگی داشته به این که دانشکده ما اومدی یا نه :)) مهندسی یک . اون که نمازیه .

من دانشکده ی شما رو دیده م :))

پاسخ :

منظورم تو کتابخونه خودم،تو خونه امون بود.
دوست داشتم میدیمت سرهنگ
פـریـر ...
۰۸ مهر ۱۲:۳۶
فکر نکنم جای خوبی باشه :/
کتابای کتابخونه ی منو هرکی میاد ورق میزنه ببینه چجوریاس! در نتیجه این روش برا من که جواب نمیده :)))

پاسخ :

تو خونه ما کاملا جواب میده متاسفانه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان