چغور پغور

می میریم و دیگه نیستیم. این خودش خیلی عجیبه.

در راستای اشنا شدن با ادمهایی که نمیشناسی

هرکس شیرازی هست،بگه.

با هم بریم سینما فرهنگ،حرفم نمیزنیم وسطش

۹
פـریـر ...
۲۶ آذر ۲۳:۳۷
من جد چندهزارسالم برمی گرده به شیراز :)))) ولی تو شیراز نیستم :|
میم؟ دعا کن من یه روز بیام شیرازو از نزدیک ببینم :((( گفتی شیراز بازم یاد این فانتزیم افتادم! هعی :/

پاسخ :

وای اگه اومدی حتما حتما بم بگووووووووو بریم شیراز گردی ^_^
sina S.M
۲۵ آذر ۰۱:۳۹
دشمن جان من یه دوست دارم تو شیراز بگم بیاد ور دلت ؟ دخترم هست :پی 

پاسخ :

دشمن جان چرا اخه؟:دی
ای بابا،ای بابا،خودتون میبودید:/
آقای دال
۲۱ آذر ۲۲:۴۹
فقط شیرازی !؟ :)

پاسخ :

بیکاز ا لیو این شیراز :)
yasi adkd
۱۹ آذر ۱۴:۵۰
شیرازی نیستم :دی

پاسخ :

هعی :(
Lady cyan ※※
۱۸ آذر ۱۴:۴۸
:)) 
حیف که اخیرا شیراز نیستم

پاسخ :

هر وقت اومدی خبر بده :)
انگور ...
۱۸ آذر ۱۲:۲۳
به منم هر کی تهران بود بگه :))

پاسخ :

ای بابا،ای بابا :)
April September
۱۷ آذر ۲۳:۴۱
آخی شیرازی بودی شومو کاکو:)
من شیرازیم ولی حیف که اونجو زندگی نمیکنم:)

پاسخ :

ای بابا،چه حیف :/
نامیرا ...
۱۷ آذر ۱۸:۰۳
😁الان میخای آشنابشی؟؟،؟؟

پاسخ :

باور کن اگه رفتیم سینما،حرف نزدیم وسط فیلم،خودش خیلی هست واسه من :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان